elfel på gilera smt

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Alfred123
Elmoped

elfel på gilera smt

Inlägg av Alfred123 »

hej jag har en gilera smt 08.
men efter att jag har bytt tändplattan och och det mesta andra tänddelarna så funkar inte bromsljuset och blinkersarna? och innan jag bytte tändplattan så blinkade inte blinkersen dom lös helt. är det någon som vet om det är något relä eller någon säkring på gilera smt som brukar strula eller om någon har haft samma problem?
tacksam för snabba svar :)
Användarens profilbild
Calle111
Elmoped

Re: elfel på gilera smt

Inlägg av Calle111 »

Alfred123 skrev:hej jag har en gilera smt 08.
men efter att jag har bytt tändplattan och och det mesta andra tänddelarna så funkar inte bromsljuset och blinkersarna? och innan jag bytte tändplattan så blinkade inte blinkersen dom lös helt. är det någon som vet om det är något relä eller någon säkring på gilera smt som brukar strula eller om någon har haft samma problem?
kolla efter glapp i sladdarna
om du har någon kompis med liknande moppe fråga om du kan låna blinkersrelä från dom och testa
jag tycker det låter gott.
Alfred123
Elmoped

Re: elfel på gilera smt

Inlägg av Alfred123 »

Calle111 skrev:
Alfred123 skrev:hej jag har en gilera smt 08.
kolla efter glapp i sladdarna
om du har någon kompis med liknande moppe fråga om du kan låna blinkersrelä från dom och testa
okej tack
Skriv svar