Kolla först att det inte är lampan som har brunnit på ena tråden. Så är det på min, bakljuset funkar inte, men den lyser när jag bromsarhalvar89 skrev:(Vet inte om jag är hamnat rätt men jag skriver här) Hej, nu är det så här att jag har tagit fram moppen och fixat och donat lite gran
, Men när jag testade köra och bromsa så lyser inte broms lampan när jag bromsar. Den lyser lite som vanligt men när jag bromsar så lyser den inte mer eller något liknade. Jag har Kontakt saken vid bromsen och den är ihop kopplad med en kappel är det problemet
? Eller är det för att "strömbrytaren" inte funkar? Jag är inte så el kunnig, så om någon snäll person som skulle hjälpa mig skulle det vara toppen // Tack på förhand mvh Halvar
![]()
Har för mig att det är en tråds lampa jag har dock :/. När jag gasar så det blir mer volt, då lyser den...skymningsrejser_1337 skrev:Kolla först att det inte är lampan som har brunnit på ena tråden. Så är det på min, bakljuset funkar inte, men den lyser när jag bromsarhalvar89 skrev:(Vet inte om jag är hamnat rätt men jag skriver här) Hej, nu är det så här att jag har tagit fram moppen och fixat och donat lite gran
, Men när jag testade köra och bromsa så lyser inte broms lampan när jag bromsar. Den lyser lite som vanligt men när jag bromsar så lyser den inte mer eller något liknade. Jag har Kontakt saken vid bromsen och den är ihop kopplad med en kappel är det problemet
? Eller är det för att "strömbrytaren" inte funkar? Jag är inte så el kunnig, så om någon snäll person som skulle hjälpa mig skulle det vara toppen // Tack på förhand mvh Halvar
![]()
Tror faktiskt att man måste ha tvåtrådslampa för att bromsljuset ska funkahalvar89 skrev:Har för mig att det är en tråds lampa jag har dock :/. När jag gasar så det blir mer volt, då lyser den...skymningsrejser_1337 skrev:Kolla först att det inte är lampan som har brunnit på ena tråden. Så är det på min, bakljuset funkar inte, men den lyser när jag bromsarhalvar89 skrev:(Vet inte om jag är hamnat rätt men jag skriver här) Hej, nu är det så här att jag har tagit fram moppen och fixat och donat lite gran
![]()
Har en tråd lampa fram det vet jag, Men det är trasig nu, vet inte varför. Men kan det vara så att fram och bak har gått sönder och en tråd klarade sig där bak?skymningsrejser_1337 skrev:Tror faktiskt att man måste ha tvåtrådslampa för att bromsljuset ska funkahalvar89 skrev:Har för mig att det är en tråds lampa jag har dock :/. När jag gasar så det blir mer volt, då lyser den...skymningsrejser_1337 skrev: Kolla först att det inte är lampan som har brunnit på ena tråden. Så är det på min, bakljuset funkar inte, men den lyser när jag bromsar