Finns det någon här som säljer sin Slider?
Isåfall köper jag den! Hör av dig!
Ända kraven:
Årsmodell 2009-2014
Helst så original som möjligt och inte mycket trim!
Hör av dig! Betalar bra! Men högst 18.000 SEK!
//Baws
Senast redigerad av Baws den 15 mars 2014, 17:20, redigerad totalt 1 gånger.
Bor i Göteborg! Lite långt å åka till Piteå! Men nyare spelar ingen roll ändrat till 2009-2014 nu! Hitta gärna någon original!
Går ju att söka själv också, välj län där du bor, tryck på mopeder sen sök på slider så borde det komma upp några
Det är det de typ inte gör, 2st kanske! Finns ju även folk som kanske inte lägger ut men funderar på att sälja! Men verkar inte finnas någon som säljer typ!
Det är det de typ inte gör, 2st kanske! Finns ju även folk som kanske inte lägger ut men funderar på att sälja! Men verkar inte finnas någon som säljer typ!
äsch då! Det är väl inte så jobbigt att åka en bit för att köpa moppen som man vill ha? jag bor i "typ" i Stockholm och jag åkte och köpte min pärla i Dalarna!
äsch då! Det är väl inte så jobbigt att åka en bit för att köpa moppen som man vill ha? jag bor i "typ" i Stockholm och jag åkte och köpte min pärla i Dalarna!