Drog ut moppen ur garaget för att se om hon startade. Men det händer ingenting när jag vrider om nyckeln till tändnigen. Den startar på kick men hastighetsmätaren,blinkers,bensinmätare mm. Fungerar inte.. Det är en Peugeot Speedfight 3. Jag har laddat batteriet men displayen är fortfarande bara svart... Vad kan det vara för fel?
Belysningen startar väll aldrig när man vrider om nyckeln? Man måste väll starta den, antingen kicka eller elstart. Har inte haft någon moppe med varken batteri eller fungerande elstart på länge och har inte tänkt på det.
alatan skrev:Belysningen startar väll aldrig när man vrider om nyckeln? Man måste väll starta den, antingen kicka eller elstart. Har inte haft någon moppe med varken batteri eller fungerande elstart på länge och har inte tänkt på det.
http://m.youtube.com/watch?v=pIM_TSUaqVM Vid 0:18 så slår han på tändningen och displayen lyser till och mätaren rör sig. När jag vrider om nyckeln så är displayen bara svart och el starten är inte ens nära på att fungera
Hände mig idag också!!! Har en speedfight 3 ice blade. Jag har haft batteriet på underhålls laddning hela vintern. Idag när jag koppla in det så funka inte elen. Fast min hastighets mätare funkar, bara när jag kickat igång den. Men när jag slår på Helljus så dör hastighets mätaren.
Oliver96 skrev:Hände mig idag också!!! Har en speedfight 3 ice blade. Jag har haft batteriet på underhålls laddning hela vintern. Idag när jag koppla in det så funka inte elen. Fast min hastighets mätare funkar, bara när jag kickat igång den. Men när jag slår på Helljus så dör hastighets mätaren.
Jag gasade en stund och hastighetsmätaren fungerar när jag har mycket gas, men med mindre gas så slocknar displayen
Oliver96 skrev:Hände mig idag också!!! Har en speedfight 3 ice blade. Jag har haft batteriet på underhålls laddning hela vintern. Idag när jag koppla in det så funka inte elen. Fast min hastighets mätare funkar, bara när jag kickat igång den. Men när jag slår på Helljus så dör hastighets mätaren.
Jag gasade en stund och hastighetsmätaren fungerar när jag har mycket gas, men med mindre gas så slocknar displayen