1. Tror ni detta tar tjuvluft härifrån? Hur ska jag fixa det?

2. Vad är detta? Är det någon sorts strypning? (satt mellan luftburken och förgasaren)

Tacksam för seriösa svar!
Vet du ungefär hur många storlekar i munstycke jag måste gå upp om jag tar bort strypningen?LinkanTuning skrev:Ja det är en strypning.
Jag skulle limma igen det eller ta packning på tub. Om inte det funkar så kan du plastsvetsa typ
Testa med värmepistol.MrCurop skrev:Vet du ungefär hur många storlekar i munstycke jag måste gå upp om jag tar bort strypningen?LinkanTuning skrev:Ja det är en strypning.
Jag skulle limma igen det eller ta packning på tub. Om inte det funkar så kan du plastsvetsa typ
Tror du inte det går att värma upp det med en tändare eller en värme pistol, så det fäster igen?
Tack för hjälpen!LinkanTuning skrev:Testa med värmepistol.MrCurop skrev:Vet du ungefär hur många storlekar i munstycke jag måste gå upp om jag tar bort strypningen?LinkanTuning skrev:Ja det är en strypning.
Tror du inte det går att värma upp det med en tändare eller en värme pistol, så det fäster igen?
Den där strypningen gör inte så mycket men jag skulle väll tro ca:2 storlekar större kanske