vilken kamera?

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp

vilken kamera?

Inlägg av draken »

hey. nån som kan tipsa om en kamera som man kan filma epa sladdning med? ska sitta på takräcket å filma bakot eller frammot. men ja har bara typ 1000kr att köpa för. så kör på me tips! bara den går att fästa på takräcket så äre good
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

en rulle silvertejp sätter fast mobilen bra ;)

nej men känns som att en gopro eller dylikt skulle vara bäst?
en vanlig kamera har ju normalt inga fästen eller hållare att fästa fast kameran med.
Nixxen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Nixxen »

Jag fick en "Liquid Image Ego 727" av farsans jobb, shockande bra för att vara såpass billig (Runt 1500kr)

http://www.youtube.com/watch?v=m35tnWkv7xs
Här kan du ju kolla kvalitén jämfört med Gopro! (Ljudet är dock inget att hurra för)
Åh Lilla Boone!
Shark Monster
Svårstartad skrothög

Inlägg av Shark Monster »

Kolla blocket/ebay för begagnade gopro kameror :)
Såg en beggad gopro hero 3 hd med en jäääävla massa tillbehör på ebay igår som såldes för tusen lappen, men den är avslutad :) Men bara att kolla och hoppas!
Dracfuckot som har svårt att skriva korta inlägg!

Once you go Drac, you never go back!
Användarens profilbild
-ReM-
Farsans gamla zündapp

Inlägg av -ReM- »

Jag köpte strax innan jul en actionkamera från märker ACAM som jag är glatt förvånad över hur bra den var!
Den kostade då (på rea) 1360:- vilket är typ hälften av vad en medelklass GoPro kostar.
Den filmar i Full HD 1080 med 30fps eller 720 med 60fps (720 är att föredra vid snabba rörelser). Bra bländare i den, relativt bra stillbilder i upp till 8Mp, vattentätt kamerahus till 30m, bra batteritid etc. Mer info finns i länken, om du nu fortfarande är intresserad trots att du har den från din farsas jobb. :)

http://www.goggles.nu/sv/goggles/acom/a ... -acam.html

Kan för övrigt rekommendera den här hemsidan för alla, även mina vänner. Killen som hanterar beställningar (och kundsupport) är otroligt trevlig och förstående, har vart i kontakt med honom flera gånger både före och efter mitt köp och får alltid bra och seriös respons. Fick även till ett extra batteri till min kamera för en hundring extra, otroligt (:

Hör av dig om du undrar något om kameran!
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.

Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Det kom ju en rave när typ hälften av alla mina kompisar köpte varsin GoPro av någon jävla anledning.
Du känner ingen som har en, som du helte enkelt kan låna i nån vecka nu när snön är här?

Annars finns det ju replikor till GoPro, polaren har en nästan likadan fast annat märke, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter nu...

IMO blir det bättre om du filmar inne i bilen och ut. Fästa i backspegeln tex. Annars ser man ju inte bilen alls, bara en massa skog.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Skriv svar