så om jag plockar av sadelboxen kommer jag se förgasaren och allt detdära så jag kan kolla munstyckena?!RammeA skrev:tror det sitter 64 original.
fögasaren sitter på vänsta sidan under underkåpan, bakom en stor luftburk. plocka loss sadelboxen så kommer du se den direkt.
Roxx_Oggster skrev:så om jag plockar av sadelboxen kommer jag se förgasaren och allt detdära så jag kan kolla munstyckena?!RammeA skrev:tror det sitter 64 original.
fögasaren sitter på vänsta sidan under underkåpan, bakom en stor luftburk. plocka loss sadelboxen så kommer du se den direkt.
Det där var ju inte så moget. Blir konsekvenser.MosbrickaN skrev:Roxx_Oggster skrev:så om jag plockar av sadelboxen kommer jag se förgasaren och allt detdära så jag kan kolla munstyckena?!RammeA skrev:tror det sitter 64 original.
Nä du måste ta av ventilhattarna först.
MrAndersson skrev:Det där var ju inte så moget. Blir konsekvenser.MosbrickaN skrev:Roxx_Oggster skrev: så om jag plockar av sadelboxen kommer jag se förgasaren och allt detdära så jag kan kolla munstyckena?!
Nä du måste ta av ventilhattarna först.

För att kolla munstycket räcker det med att du tar av luftburken och skruvar underifrån,Roxx_Oggster skrev:hej!
jag ska köpa munstycke till min aerox original förgasare men det verkar ju som ingen vet vad det är för munstycke så jag skulle kolla själv men jag vet inte riktigt hur jag kommer till förgasaren lättast...
tack på förhand!