rm 85/supermoto 105cc projekt

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
daniel barath6
Elmoped

rm 85/supermoto 105cc projekt

Inlägg av daniel barath6 »

Är en gammal gubbe som älskar små gulliga tvåtaktare.har en söt liten rm 85 2009 som jag ska bygga 105cc supermoto på.söker Derbi Rieju 17"sm fälgar och kke marzocchi gaffel på om jag inte använder std gaffel och bygger om fästet till bromsoket på så jag kan köra 260-280mm skiva.har drd gaffeln med radialfäste dbl-kolvs ok?kmr ev köra med original tokico från sukkan annars. E ett grymt bra ok..kmr behöva köpa 17" sm hjul från Senda lr Rieju snart. Undrar oxå om stage 6 pwk 30 förgasaren e nåt att ha. Har hört att den ska flöda mindre än min keihin pe 28! !? Nån som vet?? Finns det 428 drev som passar på Derbi/Rieju/gilera fälgar. Finns ju bara 428 drev till min lilla bebis !!
If you aint mixin' gas you aint haulin ass😎
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket

Inlägg av MisterDT50R »

Låter som ett härligt projekt! Men lägg in minst två bilder så snart som möjligt så inte moddsen ger sig på dig! :)

Hittade det där 428 bakdrevet du letade efter! Passar både vissa Rieju och Derbi fälgar men twostroke har 428 drev till de flesta

http://www.twostroke.se/product.asp?product=21889

Lycka till!
Skriv svar