Hur citerar man på ett snyggt sätt?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög

Hur citerar man på ett snyggt sätt?

Inlägg av derbi_pöjk »

När jag citerar någons text så blir det bara fult och svårt att läsa. D.v.s. att min text flyter ungefär ihop med texten som jag citerade? :oops: Skulle gärna vilja få tips hur man lägger upp citatet på ett snyggt sätt, så att det blir typ var sin "låda" för sin text.
Bild
svennis100
Svårstartad skrothög

Re: Hur citerar man på ett snyggt sätt?

Inlägg av svennis100 »

Derbi_pöjk skrev:När jag citerar någons text så blir det bara fult och svårt att läsa. D.v.s. att min text flyter ungefär ihop med texten som jag citerade? :oops: Skulle gärna vilja få tips hur man lägger upp citatet på ett snyggt sätt, så att det blir typ var sin "låda" för sin text.
hmm, förstår inte riktigt. blir det så här för dig när du citerar?
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög

Re: Hur citerar man på ett snyggt sätt?

Inlägg av derbi_pöjk »

[quote="svennis100"][quote="Derbi_pöjk"]När jag citerar någons text så blir det bara fult och svårt att läsa. D.v.s. att min text flyter ungefär ihop med texten som jag citerade? :oops: Skulle gärna vilja få tips hur man lägger upp citatet på ett snyggt sätt, så att det blir typ var sin "låda" för sin text.[/quote]

hmm, förstår inte riktigt. blir det så här för dig när du citerar?[/quote]

Neej men det är så jag vill att det ska se ut! :D men hur gör du??
Bild
Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket

Inlägg av Speedway »

Man klickar på citera på personens kommentar :)
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket

Inlägg av Pelsnernels »

Man trycker på citera till höger om inlägget. (Hoppar ner nån rad) och sen skriver
Nels, Nels, Pelsnernels!
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög

Inlägg av derbi_pöjk »

Pelsnernels skrev:Man trycker på citera till höger om inlägget. (Hoppar ner nån rad) och sen skriver

Så här? :lol:

Tack för hjälpen :D
Bild
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Derbi_pöjk skrev:
Pelsnernels skrev:Man trycker på citera till höger om inlägget. (Hoppar ner nån rad) och sen skriver

Så här? :lol:

Exakt.

Och sedan så gör alla människor som har ett IQ över fem, brukar radera den tidigare citeringen i citeringen.

Exempel :
[spoiler]
Derbi_pöjk skrev: Så här? :lol:

Exakt.

Och sedan så gör alla människor som har ett IQ över fem, brukar radera den tidigare citeringen i citeringen.

Jag tog bort Pelsnernels inlägg och hade bara kvar ditt, mindre att ladda på sidan, sidan blir kortare istället för aplång, ser stilrent ut och tar max fem sekunder extra.
[/spoiler]
Skriv svar