Kan inte klicka på "visa mer" på kanaler, youtube

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Kan inte klicka på "visa mer" på kanaler, youtube

Inlägg av Asddfgf4 »

Som rubriken säger, när jag är inne på en channel på youtube och kollar videos, och det finns en "show more" knapp, så kan jag inte klicka på den. Den är belyst som att man redan har klickat på den, om ni förstår.

Detta händer bara om jag först går in på kanalen, och väljer videos, och sedan klickar på en video. När jag ser lite på videon, eller hela eller inget alls och backar tbx till alla videos på kanalen, så hoppar den automatiskt upp till första stycket av alla filmer, och går inte att klicka på knappen mera.

Ska göra en film som jag lägger upp så fattar ni vad jag menar, om ni inte förstår nu...

Har en macbook pro late 2012 version, mavericks och använder firefox som webbläsare.
Bild
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Slidercalle123 »

En bild skulle va kung
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

Slidercalle123 skrev:En bild skulle va kung
laddar upp en screen recording på youtube så får ni se :)
Bild
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

http://www.youtube.com/watch?v=ZChEdDO6 ... e=youtu.be

Här går jag in på en kanal, och visar er första stycket av filmer. Sedan klickar jag på show more, funkar utmärkt, sedan väljer jag en film, kollar någon sekund, spelar ingen roll hur länge man kollar.

Sedan backar jag tbx till videos, och då har den hoppat tbx till första stycket samt att "show more" knappen inte går att klicka på längre.
Bild
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Slidercalle123 »

Asddfgf4 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ZChEdDO6 ... e=youtu.be

Här går jag in på en kanal, och visar er första stycket av filmer. Sedan klickar jag på show more, funkar utmärkt, sedan väljer jag en film, kollar någon sekund, spelar ingen roll hur länge man kollar.

Sedan backar jag tbx till videos, och då har den hoppat tbx till första stycket samt att "show more" knappen inte går att klicka på längre.
Jaha nu förstår jag, samma sak för mig att jag hamnar på det första stycket. Men att det inte går att klicka på knappen igen verkar vara skumt, prova att buffra/refresha sidan då
laveryd
Elmoped

Inlägg av laveryd »

Först testa och ominstallera om det inte funkar testa chrome går det inte släng Mac-skiten och köp en riktig dator
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

Slidercalle123 skrev:
Asddfgf4 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ZChEdDO6 ... e=youtu.be

Jaha nu förstår jag, samma sak för mig att jag hamnar på det första stycket. Men att det inte går att klicka på knappen igen verkar vara skumt, prova att buffra/refresha sidan då
Jag har försökt refresha etc, enda som funkar är att klicka på kanalens namn, och gå in på videos igen och klicka på show more osv osv, efter varje video, vilket är jävligt jobbigt :(
laveryd skrev:Först testa och ominstallera om det inte funkar testa chrome går det inte släng Mac-skiten och köp en riktig dator
Min mac är en skoldator, så jag kan inte hjälpa det, måste ha den ;) Och jag tycker den fungerar utmärkt i dom flesta lägena :) Testar att ominstallera :)
Bild
Skriv svar