'' Och han gör allt med en Fiesta också ''
Med en modifierad Fiesta så kan man göra fina saker
Checka fler av hans videos!
Senast redigerad av Arkstar den 12 november 2013, 17:56, redigerad totalt 1 gånger.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Det vet jag inte men en 2 liters eco motor med 4 cylindrar på 650 hästkrafter samt en specialbyggd Garrett turboaggregat,4 hjulsdrift och en dual-core intercooler ,växellåda o andra saker i motorn och inredning blir nog ganska mycket
0-100 på ungefär 2 sekunder
Den kostar dock 500.000$ dock ej till salu ..
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Arkstar skrev:Det vet jag inte men en 2 liters eco motor med 4 cylindrar på 650 hästkrafter samt en specialbyggd Garrett turboaggregat,4 hjulsdrift och en dual-core intercooler ,växellåda o andra saker i motorn och inredning blir nog ganska mycket
Arkstar skrev:Det vet jag inte men en 2 liters eco motor med 4 cylindrar på 650 hästkrafter samt en specialbyggd Garrett turboaggregat,4 hjulsdrift och en dual-core intercooler ,växellåda o andra saker i motorn och inredning blir nog ganska mycket
Va det inte 1,9?
Street legal... Elr inte
1.8 för att vara exakt
Va det inte 1,9?
Street legal... Elr inte
1.8 för att vara exakt
Tänk en mc som gör 1,8, jävlar vilket gasres, ligger med huvet i marken om du bara nuddar handtaget