Puch maxi

Allt som har med motor/trimning för "övriga mopeder" att göra.
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp

Puch maxi

Inlägg av oggew2 »

Funderar på att köpa en puch maxi som är isärplockad just nu, men jag har ingen aning hur man ska sätta ihop allt igen, är det någon här som har gjort det/kan något om veteraner som skulle kunna hjälpa med bilder eller guide isåfall? :D
Den kostar 500, det är väl en bra deal?
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av oggew2 »

Nu är den köpt! Verkar vara lite pyssel att få ihop allt, nån som vet hur allt ska sitta osv?
Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket

Inlägg av Speedway »

Vi kan ju inte säga hur det ska sitta när du inte ens sagt vad du behöver hjälp med att montera .....
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av oggew2 »

Speedway skrev:Vi kan ju inte säga hur det ska sitta när du inte ens sagt vad du behöver hjälp med att montera .....
Sorry, allt är isärplockat nu det ända som är är ramen med el i och allt sånt, det ända som är borta är motor, avgas och sånt "motorigt", det ända som är på är förgasaren
Sen fick jag med två motorer, den ena med kick och den andra utan och kollade runt lite och det verkar vara olika drev på den med kick än den utan... Jag frågade ägaren å det lät som det va den utan kicks ram som jag fick, men det borde väl gå att sätta in kickmotorn i den också? Sen skulle det va Nice med guide/bilder hur allt ska monteras :D
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av oggew2 »

Ingen som har en maxi som skulle kunna hjälpa med några bilder?
Skriv svar