Kan man få högre toppfart eller är det bara axx?

Är det lönt att köpa?
Tack!
Du måste läst från han underAlyzzzer skrev:klart det hjälper men med ett effektrör borde du ha tillräckligt med effekt för att köra bakhjul...
haha ja jag har riktigt bra drag i moppen men vill ha lite extra så den åker upp på bakan så fort man gasartetesnubben skrev:Du måste läst från han underAlyzzzer skrev:klart det hjälper men med ett effektrör borde du ha tillräckligt med effekt för att köra bakhjul...Han ville inte få lättare och köra bakhjul utan undra om det gjorde någon effekt skillnad
![]()
Ja du kommer märka skillnad, vet ej hur mkt man märker på topfart men iallafall när det gäller accelerationOm du vill ha bättre axx så är det väll värt, dock har du ju väldigt bra med kräm redan nu
Jag använder röda fjädrar, tror dem ligger på 9000 rpm, nej det är inte så svårt att hitta rätt munstycke, bara till att börja stort och arbeta sig själv ner tills den går rentcevalier skrev:Dags för moped i vår och kan verkligen inte bestämma mig för setup men din verkade faktiskt bra, är det krångligt att hitta rätt munstycke? vilka kopplingsfjädrar tror du skulle vara bra på en slider med den där setupen?
Som han över skrev så är det faktiskt inte så svårt som man tror att byta munstycke:) Och jag tror att gula fjädrar skulle bli bra till den setupen:)cevalier skrev:Dags för moped i vår och kan verkligen inte bestämma mig för setup men din verkade faktiskt bra, är det krångligt att hitta rätt munstycke? vilka kopplingsfjädrar tror du skulle vara bra på en slider med den där setupen?