fax110 skrev:vill bara svara johann : ingen cdi box ? haha en måste du ha xD ? men jag tror cpi har ecu/cdi strypta därför hackar din
och så till första killen är cdi boxen till en Derbi med samma motor/tändning som du har ? annars kan den keffa och skulle inte rekomedera att köra med cdi box till annan motor/tändning
:O låter weird som fan...... kan va smuts i förgasaren ?johann skrev:fax110 skrev:vill bara svara johann : ingen cdi box ? haha en måste du ha xD ? men jag tror cpi har ecu/cdi strypta därför hackar din
och så till första killen är cdi boxen till en Derbi med samma motor/tändning som du har ? annars kan den keffa och skulle inte rekomedera att köra med cdi box till annan motor/tändning
fel av mig igen, ingen strypt cdi ska det va.
det är inte fel på cdin, det kan det inte va. för jag körde med precis samma munstycke & allt för 1 månad sen, då gick den fint som snus, sen när jag körde lika fint som jag brukar en vacker dag, så kom det igen, att den börjar hacka.
mycket lustigt
Rieju mrx Hebo skrev:men ta av stiftet a kolla de torka av de sett i de igen kör en stund kolla igen för om de e bra blandnig så e de ljus brunt typ brunt iaf e de fuktigt a svart så får den ju för mycke sen när du har kollat munstycke a så så skruva på bränsle/luft skruven (den bredvid tomgångsskruven) och håll på a skrua där a kör ett verv så håll på så tills du tycker den går bäst:)