Tjena, Min moppe är lite störd ibland. Om jag kör lungt tex igenom centrum sen stannar i rondellen så dör moppen. Kör jag fullt igenom hela centrum så axxar den iväg normalt. Detta är ju förstås inte bara i centrum utan överallt. Men rätt jobbigt när man har bilar bakom och den dör. Pumpgasar jag däremot så blir det turbo effekt efter en stund ( inte kopplingsfjädrarna )
Jönköping skrev:Olika, ibland jämt ibland inte, alltid varit så sen jag trimma den för 1,5 årsedan, inte orkat göra nåt åt det
weird... har du ens ställt in den ordentligt?
Problemet är ju bara när man kört sakta sen stannar som sagt vill veta mest om det är för stort eller för litet munstycke.
I så fall för stort, men har du legat och maxat länge utan att den har nypt i 1,5 år (vilket du borde ha gjort någon gång under 1,5 år) så får den inte för lite bensin
tacopaj skrev:
weird... har du ens ställt in den ordentligt?
Problemet är ju bara när man kört sakta sen stannar som sagt vill veta mest om det är för stort eller för litet munstycke.
I så fall för stort, men har du legat och maxat länge utan att den har nypt i 1,5 år (vilket du borde ha gjort någon gång under 1,5 år) så får den inte för lite bensin
Kört fullgas 3 mil några gånger (100väg) den har ju hållt än iaf