FreZz skrev:inte mycket.
bättre att porta din egna cylinder
Okej, det är så att min orginal cylinder har skurit och får inte köra med trimmcylinder för pappa, dock kanske han går med på denna om skillnaden inte är så stor. är inte helt ute efter effekt vore mest kul och prova nått nytt samt att den är billigare än orginal..
Okej, det är så att min orginal cylinder har skurit och får inte köra med trimmcylinder för pappa, dock kanske han går med på denna om skillnaden inte är så stor. är inte helt ute efter effekt vore mest kul och prova nått nytt samt att den är billigare än orginal..
ta den värsta 50cc o övertyga han att den e som original, hade ja gjort alla dagar i veckan , han lär ju inte direkt märka något
ta den värsta 50cc o övertyga han att den e som original, hade ja gjort alla dagar i veckan , han lär ju inte direkt märka något
Haha tyvärr då han lånar moppen till Ica då och då så funkar det inte .. :/ samt att han är kunnig när det gäller motorer.. :/
när ja drog på min airsal 50cc(sport) så vart de merkbar skillnad i acc och fick ca 5km/h mer i topp min pappa var likadan och nu när din org cylinder är skuren skulle ja nog rekommendera airsalen, men annars så är de inte värt att köpa den för att få nå effekt direkt
Airsalen är ok cylinder då du skall ha 50cc men inte har orginal, tycker den är endå en prisvärd 50cc. Den ger inte mycket effekt men i ditt läge skulle jag köpa den!
Funkar denna cylinder med ett strypt originalrör också ? Kör alltid med det ett tag efter att jag blivit jagad! Kommer den bara varva mindre eller kan den ta skada av det ? Tack för alla svar !
Därbiii skrev:Funkar denna cylinder med ett strypt originalrör också ? Kör alltid med det ett tag efter att jag blivit jagad! Kommer den bara varva mindre eller kan den ta skada av det ? Tack för alla svar !
Strypt original kom jag upp i 47km/h och med Airsalen gick den i 48km/h, så det är inte någon större skillnad, ligger nog till och med inom felmarginalen.
Därbiii skrev:Funkar denna cylinder med ett strypt originalrör också ? Kör alltid med det ett tag efter att jag blivit jagad! Kommer den bara varva mindre eller kan den ta skada av det ? Tack för alla svar !
Strypt original kom jag upp i 47km/h och med Airsalen gick den i 48km/h, så det är inte någon större skillnad, ligger nog till och med inom felmarginalen.
Okej ! Ville bara veta att det funkade hur Mycket bör jag gå upp i munstycke från orginal cylindern ? Tack för all hjälp!