Yamaha slider elschema

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
cappeee
Elmoped

Yamaha slider elschema

Inlägg av cappeee »

tjena , skulle behöva ett elschema till slider , fick en ny koso mätare igår och har inte en aning om vad sladdarna på koso-mätaren motsvarar kablarna från själva moppen (sladdarna från gamla mätaren) så om någon skulle kunna skicka en länk till det så skulle det va grymt.
kanske ska tillägga att det är en 01:a och att jag inte har någon instruktionsbok xd
Användarens profilbild
Freppefreak
Svårstartad skrothög

Re: Yamaha slider elschema

Inlägg av Freppefreak »

cappeee skrev:tjena , skulle behöva ett elschema till slider , fick en ny koso mätare igår och har inte en aning om vad sladdarna på koso-mätaren motsvarar kablarna från själva moppen (sladdarna från gamla mätaren) så om någon skulle kunna skicka en länk till det så skulle det va grymt.
kanske ska tillägga att det är en 01:a och att jag inte har någon instruktionsbok xd
Borde det inte kunna gå att googla? :)
cappeee
Elmoped

Re: Yamaha slider elschema

Inlägg av cappeee »

Freppefreak skrev:
cappeee skrev:tjena , skulle behöva ett elschema till slider , fick en ny koso mätare igår och har inte en aning om vad sladdarna på koso-mätaren motsvarar kablarna från själva moppen (sladdarna från gamla mätaren) så om någon skulle kunna skicka en länk till det så skulle det va grymt.
Borde det inte kunna gå att googla? :)

Neaj har googlat runt hela kvällen xd
Användarens profilbild
HasSse666
Årets Medlem 2010

Inlägg av HasSse666 »

Bild
Samma som Aerox
Bild
TIPS - Klicka på bilden för att se mina youtubeklipp!
Skriv svar