GreckE skrev:bra att de löste sig men den borde gå fortare än 65 km/h med den setupen?
Yes, får se ifall den startar imorgon också
Tycker det också, fattar dock inte vad som är problemet med den.. Så ifall nån vet det får den gärna förklara det.
Kul att du fick den att fungera, pröva byt tryckfjäder om den bara kommer till 65 är det nå fel.. själv har jag inte ens 70 cc eller 50 cc sport och mina toppar 75 km/h GPS (SLIDER)
GreckE skrev:bra att de löste sig men den borde gå fortare än 65 km/h med den setupen?
Tycker det också, fattar dock inte vad som är problemet med den.. Så ifall nån vet det får den gärna förklara det.
Kul att du fick den att fungera, pröva byt tryckfjäder om den bara kommer till 65 är det nå fel.. själv har jag inte ens 70 cc eller 50 cc sport och mina toppar 75 km/h GPS (SLIDER)
Okej tack så mycket för tipset! Jag provar när jag fått cash igen!
Nu går den och startar på första kicken.
Jagharenslidervadhardu skrev:
Okej tack så mycket för tipset! Jag provar när jag fått cash igen!
Nu går den och startar på första kicken.
byt endast tryckfjäder om remen slirar, annars blir det onödigt slitage på remen.
jag skulle tro på dåligt inställd förgasare, så ställ in den riktigt.
Airsal 70cc Sport
LeoVince ZX-R
95 Munstycke
Dragen v-ring
Dragen luftburksstrypning
4,3g vikter
Gula (hårda) kopplingsfjädrar
Motoforce Evolution vev med förstärka lager
Motoforce variatorfläkt
Ny drivrem
med denna setup och original tryckfjäder så tror jag det är ganska självförklarat att det sliras nog bra mycket. Tror knappast det är förgasaren i detta läge om jag ska vara ärlig. Självklart kan det va det men är nog lite mer inne på för lös tryckfjäder.¨
Större förgasare t.ex 17.5 mm skulle behövas egentligen också.
Holmen skrev:Airsal 70cc Sport
LeoVince ZX-R
95 Munstycke
Dragen v-ring
Dragen luftburksstrypning
4,3g vikter
Gula (hårda) kopplingsfjädrar
Motoforce Evolution vev med förstärka lager
Motoforce variatorfläkt
Ny drivrem
med denna setup och original tryckfjäder så tror jag det är ganska självförklarat att det sliras nog bra mycket. Tror knappast det är förgasaren i detta läge om jag ska vara ärlig. Självklart kan det va det men är nog lite mer inne på för lös tryckfjäder.¨
Större förgasare t.ex 17.5 mm skulle behövas egentligen också.
Tack, vet att en större förgasare behövs men har inga pengar.