elektronisk spärr 5cm bult

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Saimon
Varnad

elektronisk spärr 5cm bult

Inlägg av Saimon »

Hej! har en L200 med växlarna 1,2,3,5 + back och då är det som vanigt att 1an upp, 2an bak, osvosv.... och 4an är svetsad så det är inget att oroa sig över och nu är det då som bilden visar att när jag skruvar in bulten låser den 3an och 5an och när den är utskruvad har jag 3an och 5an MEN jag måste skruva för hand och ta bort damasken för att komma åt med handen och då är min fråga om ni kommer på något sätt att justera bulten på utan att använda handen och att jag kan köra med damasken på? Jag har en tanke om att det kanske går med en centrallåsmotor och en järnstång men ja... är inte säker så dela med er av era ideér. mvh

Bild
Alkohol löser inga problem.
Men de gör fan inte mjölk heller!
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

Du har redan gjort en tråd och fått svar. Du måste vänta 7 dar till att bumpa upp den och inte göra en till med samma fråga.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Skriv svar