tja tänkte kolla om de är nån som skulle kunna hjälpa mig med ett problem som dök upp nu när jag bytte cylinder på en polares moppe då jag själv nästan bara meckat med cross moppe och det var ett par år sen har jag inte så mkt erfarenhet av scootrar
det börja med att jag skulle laga en kompis moppe så jag började med att kolla cylinder den o då såg jag att den skurit rätt gött så vi beställde ny cylinder o satte dit den sen när vi skulle prov starta den så va den väldigt svår startad jag bytte även till ett 72 huvudmunstycke för det va de som gjorde att den skärde från första början
men efter mycket om o men så fick jag den att starta så då skulle jag provköra den en sväng jag kom typ en halv km sen bara dog den så jag har testat att byta tillbaka till orginal munstycket som satt i ett 62 o även höja o sänka nålen men det gjorde ingen skillnad har även kollat vakumpumpen men allt såg bara ut får dock ingen soppa på handen när jag kickar men det är bensin i flotören så har verkligen ingen anning om vad de kan va
kan ju passa på att tilllägga att tändstiftet va typ grå aktigt när jag tog bort det
så om det är nån som har nån anning om vad det kan va o har orkat läsa allt jag skrivit tveka inte att höra av er tack på förhand!