setup ser ni här nere håller fullgas hela videon nån som vet vad detta beror på sen visar det också att batteriet är urladdat men det har ju inget med detdär att göra
Tror inte det är en blackbox. Kolla så inte förgasaren är igensatt.
Kolla sedan så det inte är någonting med tändningen. Kolla Tändstift, tändhatt, tändkabel och cdibox
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?
Titta på dethär så fattar ni att nått e fel :S det är också svart i skärmen då man vrider om den brukar starta redan då men nu gjör den det först när den är igång. Motorvarningslampan lyyser också. kan det va så att nån säkring gått? :S
setup ser ni här nere håller fullgas hela videon nån som vet vad detta beror på sen visar det också att batteriet är urladdat men det har ju inget med detdär att göra
Har samma problem med min dt, nu har jag ny cdi och större munstycke, ibland går den bra, men ibland när skiten känner för sig att börja hacka så gör den det och det luktar konstigt efter... http://www.youtube.com/watch?v=VUqJVyr290s
-Ludix one
Om ni behöver hjälp med iPhones, iPads och jailbreakning, Tveka inte att fråga!
byte du munstycke då du satte på röret och luft filtret?[/quote] japp till 98 men tror ja ska byta till 104 eller 106 [/quote]
Ja kör urpluggat org rör och jag kör me 110....