jag brukar själv kapa med rondell sen svetsa i hop kedjan igenlucasferyn skrev:tjena tänkte byta mitt bak drev från 65 tror jag till 53 undrar bara hur man ska korta kedjan. sen är det väl bara att köpa ett kedja lås och fästa den igen eller ? tacksam för svar.
jag brukar själv kapa med rondell sen svetsa i hop kedjan igenlucasferyn skrev:tjena tänkte byta mitt bak drev från 65 tror jag till 53 undrar bara hur man ska korta kedjan. sen är det väl bara att köpa ett kedja lås och fästa den igen eller ? tacksam för svar.
Riktigt onödigt att börja svetsa ju?skogen_swe skrev:jag brukar själv kapa med rondell sen svetsa i hop kedjan igenlucasferyn skrev:tjena tänkte byta mitt bak drev från 65 tror jag till 53 undrar bara hur man ska korta kedjan. sen är det väl bara att köpa ett kedja lås och fästa den igen eller ? tacksam för svar.![]()
lite farligt faktist men be nån hjälpa annars med de för de funkar fin fint annars går de fila också men tar lite tid då
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.