Racing-planet.se

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Henkeee97
Elmoped

Racing-planet.se

Inlägg av Henkeee97 »

Någon dom beställt från racingplanet.se tidigare? Om du gjort det hur lång tid tog det för er att få hem packetet? Själv har jag väntat flera dagar på en sotningssats för 130kr.
Användarens profilbild
Karlsson_98
Avstängd

Inlägg av Karlsson_98 »

Själv så beställer jag aldrig därifrån men flera kompisar som har beställt därifrån har fått vänta skit länge :roll:
Men är varan i lager osv..?
Henkeee97
Elmoped

Inlägg av Henkeee97 »

xDT50Rx skrev:Själv så beställer jag aldrig därifrån men flera kompisar som har beställt därifrån har fått vänta skit länge :roll:
Men är varan i lager osv..?
Yes det borde bara vara framme nu tycker jag men det är väll bara att vänta
Användarens profilbild
aerox110cc
Svårstartad skrothög

har beställt förut

Inlägg av aerox110cc »

jag beställde därifrån för ett par år sen, jag fick hem på drygt en vecka..

borde komma snart :)

annars får du väl kolla om dom skickat de och om dom har de så sök upp vart de är, står de att de är framme, ring och checka.

/Linus
Användarens profilbild
kjsebbe
Svårstartad skrothög

Inlägg av kjsebbe »

De är riktigt värdelösa.. Tog en vecka för dem innan de ens skickade iväg mitt paket. (Ja, varan fanns i lager när jag beställde) Det var en kopplingsvajer som jag beställde så jag kunde inte köra på cirka 2 veckor :cry:
Jag kommer aldrig beställa något därifrån mera om jag inte tvunget måste göra det.
Bild
asti27
Svårstartad skrothög

Re: Racing-planet.se

Inlägg av asti27 »

Henkeee97 skrev:Någon dom beställt från racingplanet.se tidigare? Om du gjort det hur lång tid tog det för er att få hem packetet? Själv har jag väntat flera dagar på en sotningssats för 130kr.
dom har bra ibland, men inte ofta. om man frågar om gratis klistermärken så är dom snabba, synd att dom inte är snabba förövrigt.... :/
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Nixxen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Nixxen »

Racing planet är ingen vidare sida! Fick vänta i lite dryg 2 veckor innan mitt paket låg på posten.
Beställde någon vecka efter det igen och det tog 1 ½ vecka innan det kom. Dem går upp och ner, men riktigt seg leveranstid om du frågar mig.
Åh Lilla Boone!
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

dem har mkt segare frakt än twostroke ! , dem skickar inte heller samma dag som twostroke gör, utan dem har fasta dgr som dem skickar iväg :)
ca en vecka tar de nog!:)
Användarens profilbild
LennartTuning
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av LennartTuning »

jag har själv varit i kontakt med racingplanet, varit sponsrad också.

avbröt av diverse anledningar, inget ja tar här.

anledningen till deras ofta långa leveranstider är att dem har 2 lager. ett litet lager här i sverige(torslanda) och ett i tyskland.

dom beställer oftast sakerna från tyskland åt er och sen skickar dem från sitt lager till er.

inge bra affärside jag vet.

priserna är ju hyfsade och har man inte brottom att få prylarna så är dom ett klockrent val. jag beställer själv alla mina prylar från utlandet, ofta KGI nu för tiden. händer bara någon gång ibland att Twostroke faktiskt har bättre priser eller behöver en vevmutter eller ramlager fort som tusan. då betalar man gärna de lilla extra.
Lennart Tuning

Din Trimkonsult på Nätet! Rådgivning, Portning, Renovering Etc!

http://www.facebook.com/LennartTuning
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

Somsagt jag beställde en backspegel och vit galler, det tog över 2 månader att få sakerna och på den tiden hade jag haft 5 mopeder så då behövde jag inte sakerna längre och fick skicka tillbaka det :/
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

Bor i torslanda och rc ligger i torslanda, å de tog dom 1 och 1/2 vecka att skicka paketet 500m till närmaste Hemköp... beställ alltså inte där ifrån!
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Användarens profilbild
LennartTuning
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av LennartTuning »

DerbiKoffe skrev:Bor i torslanda och rc ligger i torslanda, å de tog dom 1 och 1/2 vecka att skicka paketet 500m till närmaste Hemköp... beställ alltså inte där ifrån!
varför de kan ta lång tid står i mitt inlägg här ovanför.
Lennart Tuning

Din Trimkonsult på Nätet! Rådgivning, Portning, Renovering Etc!

http://www.facebook.com/LennartTuning
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

LennartTuning skrev:
DerbiKoffe skrev:Bor i torslanda och rc ligger i torslanda, å de tog dom 1 och 1/2 vecka att skicka paketet 500m till närmaste Hemköp... beställ alltså inte där ifrån!
varför de kan ta lång tid står i mitt inlägg här ovanför.
de var det att jag beställde ett drev som jag visste fanns i torslanda (har en polare som jobbar där) och ändå tog de 1 å 1/2 vecka att få skiten
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Hannes97
Elmoped

Inlägg av Hannes97 »

Racing Planet har en ny grym hemsida nu och dem skickar alla beställningar samma dag! Tog 2 dagar att få min beställning nu! :D
Användarens profilbild
Jonsson98
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jonsson98 »

hur jäkla seg sida som helst har beställt en gång o det var sista gången :evil:
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax Join

Kolla gärna in mitt Derbi Senda projekt ;) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52756
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av draken »

ett stunt team ja känner e sponsrad därifrån å för dom verkar de gå fort å få grejjorna
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

Mailade racingplanet i onsdags efter gratis klistermärken och dom trillade ner i brevlådan dagen efter :lol: :lol:

Skulle skriva det då men glömde bort :s
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Skriv svar