Tjena! Undrar vilket som ger bäst axx, bara borra typ hälften eller så eller plugga ur helt. Har borrat rätt mycket nu och gör ca 68-70 med ruggigt bra axx. Vilket ger mest axx?
siiC skrev:Tjena! Undrar vilket som ger bäst axx, bara borra typ hälften eller så eller plugga ur helt. Har borrat rätt mycket nu och gör ca 68-70 med ruggigt bra axx. Vilket ger mest axx?
siiC skrev:Tjena! Undrar vilket som ger bäst axx, bara borra typ hälften eller så eller plugga ur helt. Har borrat rätt mycket nu och gör ca 68-70 med ruggigt bra axx. Vilket ger mest axx?
Antagligen plugga ur helt?
Nån jävel sa att de blev bättre axx om man borrade jämfört med att plugga ur..
Antagligen plugga ur helt?
Nån jävel sa att de blev bättre axx om man borrade jämfört med att plugga ur..
Jag tror faktiskt något kan ha med att göra med det.
Det blir ju bra axx när moppen når effekten..
Min dt125r YPVS har ju avgasport som justerar utblåset, Det gör så att den går bättre på låga och mellan varv.
på sätt och vis går den kanske bättre med bara borrat om man inte justerar förgasaren, för drar man pluggen helt å inte byter munstycke så kanske den går sämre
Klart som fan jag kommer byta munstycke, jag är ingen idiot grabbar..
Kör med 72 just nu och då har jag dragit luftburksstrypning och borrat typ halva röret kanske och det är lite för stort men får gå så länge
siiC skrev:Klart som fan jag kommer byta munstycke, jag är ingen idiot grabbar..
Kör med 72 just nu och då har jag dragit luftburksstrypning och borrat typ halva röret kanske och det är lite för stort men får gå så länge
Vad för moppe? Men då ska du självklart dra hela pluggen om du byter munstycke
siiC skrev:Klart som fan jag kommer byta munstycke, jag är ingen idiot grabbar..
Gilera RCR -05, såklart jag ska! Ska fixa det i veckan men måste vänta på blackbox för annars blir farsan nojjig
Gilera RCR -05, såklart jag ska! Ska fixa det i veckan men måste vänta på blackbox för annars blir farsan nojjig
Då är 72 inte troligt förstort, ostrypta moppar med över 12 mm förgasare brukar ha 80+ munstycke, men går den bra så gör den ju det, men tror du ska ha större! :)Onödigt med svartlåda för urpluggat, men kör på det om farsan är så nojjig, men inte så värst värt det ändå :/
MisterDT50R skrev:
Då är 72 inte troligt förstort, ostrypta moppar med över 12 mm förgasare brukar ha 80+ munstycke, men går den bra så gör den ju det, men tror du ska ha större! :)Onödigt med svartlåda för urpluggat, men kör på det om farsan är så nojjig, men inte så värst värt det ändå :/
14mm äre original. Har bara 85 hemma så får hoppas att den går bra med det annars trycker jag på sportluftfilter och lite så för jag har det liggandes så slipper jag köpa munstyckessats.
MisterDT50R skrev:
Jag tippar på 76 munstycke, fungerade skitbra! Dock så varierar det mellan motor och motor också:)
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare