jag och en polare har börjat fundera på om vi ska börja göra tolvor till slider. och vi gör dem som ni vill alltså med ett eller två steg som man kan stå på. eller om ni vill att de ska gå ut på kanten tex.
och vi vill gärna veta om det finns något intresse runt detta så vi vet att de blir sålda.
denna gjorde vi igår. men som sagt vi gör som ni önskar.
Senast redigerad av Alyzzzer den 4 juni 2013, 17:33, redigerad totalt 1 gånger.
jag och en polare har börjat fundera på om vi ska börja göra tolvor till slider. och vi gör dem som ni vill alltså med ett eller två steg som man kan stå på. eller om ni vill att de ska gå ut på kanten tex.
och vi vill gärna veta om det finns något intresse runt detta så vi vet att de blir sålda.
OBS bra svetsare! OBS
denna gjorde vi igår. men som sagt vi gör som ni önskar.
bara lite kritik så tycker jag att det är snyggare med rör tolva på slider
Köper man något vill man ju ofta att det ska se bra ut med och inte bara fungera för i sådana fall kan ju vilket stolpskott som helst bygga dom bara han har en svets o lite gamla vägstolpar att kapa sönder.
lackning är på g det ska göras imorn. det ska också slipas. och k-skåpet det är ändå rätt svårt att få bokningen/skruvhålen rätt med lutningen och så... och många här som klagar på svetsningen är nog inte ens hälften så bra själva. Och detta var den första vi byggde så var en prototyp.
men aja tack för alla klagningar! uppskattas att man försöker iaf...
Alyzzzer skrev:lackning är på g det ska göras imorn. det ska också slipas. och k-skåpet det är ändå rätt svårt att få bokningen/skruvhålen rätt med lutningen och så... och många här som klagar på svetsningen är nog inte ens hälften så bra själva. Och detta var den första vi byggde så var en prototyp.
men aja tack för alla klagningar! uppskattas att man försöker iaf...
vi kommer med kretik och säger vad du borde göra bättre så säger du att jag/alla andra är dåliga svetsare
Alyzzzer skrev:Kommer med tips? Ni säger att de e dåligt svetsat... Och btw mena inte att du va dålig på de.
jag kom me ett tips. sätt dig o träna me svetsen. börja me o dra ett rakt sträck på en plåt sen kan du börja lägga ihop plåtar. sen när du har lika genombränning på båda sidor av plåten så kan du börja sälja saker.
va jag ser så är den väldigt vass i kanterna så skulle jag vara du så sku jag börja fundera på en annan konstruktion för dendär modellen kommer många skära sönder benen på om du börjar sälja.