Okej, tittade gummit och lustigt nog var det den enda gummibiten som såg helt ny ut :pfreeztyl3 skrev:Nah är nog inte det som är felet, tjuluft tar den inte däriftån... kolla insugsgummit så det inte är några sprickor eller liknande, och kolla även trotteln och choken!
Rycker den blått eller vitt?jorreone skrev:Okej, tittade gummit och lustigt nog var det den enda gummibiten som såg helt ny ut :pfreeztyl3 skrev:Nah är nog inte det som är felet, tjuluft tar den inte däriftån... kolla insugsgummit så det inte är några sprickor eller liknande, och kolla även trotteln och choken!
Trotteln får jag väll ta och kolla, men hastighetsvajern rör sig som den ska dock så borde inte vara det som är felet då väll?
Sen choken vet jag inte vad jag ska göra för att titta om det är den som är felet, men om man startar med choken på så går den inte upp i lika höga varv men ryker som fan :S
Tack för alla snabba svar btw, uppskattas!
Kolla om gaswiren sitter spänt någonstans / fastnat nånstansjorreone skrev:Okej, tittade gummit och lustigt nog var det den enda gummibiten som såg helt ny ut :pfreeztyl3 skrev:Nah är nog inte det som är felet, tjuluft tar den inte däriftån... kolla insugsgummit så det inte är några sprickor eller liknande, och kolla även trotteln och choken!
Trotteln får jag väll ta och kolla, men hastighetsvajern rör sig som den ska dock så borde inte vara det som är felet då väll?
Sen choken vet jag inte vad jag ska göra för att titta om det är den som är felet, men om man startar med choken på så går den inte upp i lika höga varv men ryker som fan :S
Tack för alla snabba svar btw, uppskattas!