Jag har läst lite och om man åker fast för att ha trimmat så blir det bara att man får vänta typ 6 månader så får man körkort och allt tbx ... Och 1200 böter men det är inga problem

Min EU moped gör ca 65 nu med bara drevning men jag vill dra pluggen så att den gör ca 80-85. Morsan va på nån fest igår så det va bara jag och farsan hemma så jag snackade med han ett tag om det, jag har lovat att jag kommer köra lugnt och följa trafikreglerna(hastighets gränser) och köra lugnt när jag vet att det är vilt i närheten och att jag kan dra på när jag ser att allt är fritt och raksträcka. Men jag tog fram detta till pappa för jag sa att mina kompisar har trimrör och en ska köpa 80cc, en ska dreva, dra plugg, ta bort blindtarm, han sa bara att om jag ska försöka hänga med dom så blir det lätt att jag följer deras hastighet och att jag kommer ligga i 80 i kurvorna ............ Jag sa att jag inte kommer ligga 80 i kurvorna

För just nu kör jag typ 55 i kurvor och lutar mig inte alls när det är blött... Då säger han bara att han är rädd om mig och han och mamma har gjort ett gemensamt beslut om att inte trimma mer... "Mamma va inte ens med på att dreva den" HUR FAN SKA JAG GÖRA FÖR ATT ÖVERTALA DOM?????? Min farsa går nog att övertala för jag sa att man får samma straff om mopeden går 70 som att den gör 90 så jag får inget mer skit från polisen .. "Men vi är rädda om dig"