0-100 på 4 sek skulle den göra med sportluftgoatcheese skrev:skulle ett sportluftfilter göra någon skillnad?
Nej.goatcheese skrev:skulle ett sportluftfilter göra någon skillnad?
typ låter mer, drar mer soppa, går sämre när det regnar, och måste rengöras med jämna mellanrum.goatcheese skrev:skulle ett sportluftfilter göra någon skillnad?
aldrig gjort rent mitt å jag har kört när det spöregnat å den har stått ute flera nätter i streck. dock har jag 24mm så den slukar soppa nå förjävligt. men med 12 drar den nog inte så farligt. dock kan det låta mer å mörkare men de e bara ballt dePersson97 skrev:typ låter mer, drar mer soppa, går sämre när det regnar, och måste rengöras med jämna mellanrum.goatcheese skrev:skulle ett sportluftfilter göra någon skillnad?
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
kanskePersson97 skrev:Bra info, att den låter mer tycker jag personligen är helt onödigt, samt störande..
Sen flockas ju polisen vilket är rätt onödigt när han ska köra orginal..
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.