Nu till frågan, hur ska jag tvinnga ihop kablarna för att kunna starta den?
Tack på förhand!
Jag har 2 röda 1vit 1 svart och 1grön kabel

Om du har papper på den eller vem den nu är registerad på så är det väl möjligt att den är din ^^Freddsteer skrev:Nee jag vet, det är det som är nackdelen eftersom ni inte kan veta om den är min eller inte... :/
Jag de e klart jag har papper på den jag vet ju att den inte är snodd så liksom.. men jag orkar inte lägga ut bilder på ägabevis för att övertyga folk att de inte e stulen, vill ba kunna köra liksom!Arkstar skrev:Om du har papper på den eller vem den nu är registerad på så är det väl möjligt att den är din ^^Freddsteer skrev:Nee jag vet, det är det som är nackdelen eftersom ni inte kan veta om den är min eller inte... :/
Men tror faktiskt inte att du får svar då man inte får prata om tjuvkopplingar etc..
Freddsteer skrev:Jag de e klart jag har papper på den jag vet ju att den inte är snodd så liksom.. men jag orkar inte lägga ut bilder på ägabevis för att övertyga folk att de inte e stulen, vill ba kunna köra liksom!Arkstar skrev:Om du har papper på den eller vem den nu är registerad på så är det väl möjligt att den är din ^^Freddsteer skrev:Nee jag vet, det är det som är nackdelen eftersom ni inte kan veta om den är min eller inte... :/
Men tror faktiskt inte att du får svar då man inte får prata om tjuvkopplingar etc..
sluta dryga, han kan lika gärna lägga upp en bild på fejkpapper och en nyckel som inte e hans.. Men om kablarna är klippta så är det väll bara att löda fast dom i andra ändarna?Jakzu skrev:Bevisa det då.nicklasson97 skrev:Den är inte stulen.
Tycker bara att det inte känns rätt att hjälpa någon att sno något. Jag säger inte att den är stulen, men det känns enligt mig som det.Persson97 skrev:sluta dryga, han kan lika gärna lägga upp en bild på fejkpapper och en nyckel som inte e hans.. Men om kablarna är klippta så är det väll bara att löda fast dom i andra ändarna?Jakzu skrev:Bevisa det då.nicklasson97 skrev:Den är inte stulen.
Men om de nu känns så, sluta skriv på tråden då, för eftersom han frågade om hur man gör vill han nog inte höra att den är stulen för de är den ejJakzu skrev:Tycker bara att det inte känns rätt att hjälpa någon att sno något. Jag säger inte att den är stulen, men det känns enligt mig som det.Persson97 skrev:sluta dryga, han kan lika gärna lägga upp en bild på fejkpapper och en nyckel som inte e hans.. Men om kablarna är klippta så är det väll bara att löda fast dom i andra ändarna?Jakzu skrev: Bevisa det då.