speedfight 2 startar ej

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Alyzzzer
Kinaraket

speedfight 2 startar ej

Inlägg av Alyzzzer »

hej!

En polare har problem med sin speedfight så han lånar min inloggning lite.

hej jag har ett litet problem med speedfighten eller jag fick den av min granne och tänkte få igång han men har ett problem som jag inte vet svaret på,... de e så att när jag sätter i nyckeln och vrider om tänds inget på skärmen.(batteriet e nytt) sen när jag drar vidare till start läget gungar den typ bara där... :/ någon som vet hur jag fixar detta? :)
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket

Re: speedfight 2 startar ej

Inlägg av Törnan »

Alyzzzer skrev:hej!

En polare har problem med sin speedfight så han lånar min inloggning lite.

hej jag har ett litet problem med speedfighten eller jag fick den av min granne och tänkte få igång han men har ett problem som jag inte vet svaret på,... de e så att när jag sätter i nyckeln och vrider om tänds inget på skärmen.(batteriet e nytt) sen när jag drar vidare till start läget gungar den typ bara där... :/ någon som vet hur jag fixar detta? :)
Säkringen? därför instrumentpanelen inte tänds. har du testat att kicka igång den?
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

hm säkringen har jag inte kollat på kan de va att någon säkring har gått? hur fixar jag den och var sitter den? :) e inte så kunnig... nja asså får ju inte i nyckeln på rätt läge så kan inte
wasprocker
Elmoped

Inlägg av wasprocker »

Skruva av pluspolen och slå igång tändningen.

Då återställs elen och det kanske funkar.
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

hm kan de verkligen vara så? :S de kan inte vara nåt annat då? har den inte hemm ajust nu så när jag åker och kollar vill jag kunna testa mycke...
Skriv svar