i sommar hade jag tänkt att köra moped till kompisar och tillbaka och jag är bara 14 år. jag har en eu moped. om polisen stannar mig så får ju min pappa skit för den står på honom. Det jag undrar är om det går att fixa fejkat försäkringsbevis som det står att det är en 30 moped istället för eu moped? så man kan lura dom att det är en 30 moped så inte min pappa får någon skit, bara jag. Jag tar ju givetvis bort regplåten samtidigt isånnafall.
i sommar hade jag tänkt att köra moped till kompisar och tillbaka och jag är bara 14 år. jag har en eu moped. om polisen stannar mig så får ju min pappa skit för den står på honom. Det jag undrar är om det går att fixa fejkat försäkringsbevis som det står att det är en 30 moped istället för eu moped? så man kan lura dom att det är en 30 moped så inte min pappa får någon skit, bara jag. Jag tar ju givetvis bort regplåten samtidigt isånnafall.
Du vet, dom lär ju kolla ditt ramnummer om du säger att det är en 30.. Då ser dom att det är en EU (Just saying)
tacopaj skrev:Du måste ändå ha ett förarbevis för att köra 30 moppe, om du skulle vara född innan den 30 september 2009 hade du inte behövt
Jojo, men om du hade läst vad han skrev så vill han ju inte att hans farsa ska få något straff om han blir stoppad eftersom moppen är reggad på hans farsa utan att bara han ska få straff för det.