Mål med projektet
-Få en grymt snygg och fräsch moppe!
-Få den att gå bra och hyfsat fort!
-Ha kul!!

Setup just nu
-Portad cylinder
-Hebo Performance
-större munstycke
-annan koppling (vet inte vad)
Det som ska göras
-Lacka kåpor
-Byta fälgar
-Byta ut elsystemet
-Byta bromsarna
-Lacka bromsok
Det som ska köpas nytt
-Avgasrör- köpt
-Variator-
-Koppling och klocka-
-Kick (eller lacka om den gamla)
-Handtag-
-Bromshandtag-
-Luftfilter-
-Blinkers- köpt
-Ciggarettladdare- köpt
-En snyggare baklampa-
-Variatorkåpa (Eller lacka eller kroma om den)
-Kanske nå neon?
-Hastighetsmätare (pm:a om du har en)
Det är det vi vet nu har säkert glömt något men då lägger vi till det senare!

men här är några bilder ifrån första dagen när vi hämtade den

Update 2/5 - 2013
[spoiler]Vi har inte hunnit med så mycket dom senaste dagarna men vi har fått igång den och den går hyfsat bra än så länge. Men vi ska kolla runt lite motormässigt vad som måste bytas osv. Så imorgon kommer en ny update, då vi ska riva ner allt och sortera kåpor och börja byta elsystem. Sen ska ju de nya fälgarna förhoppningsvis sättas på snart

Update 3/5 - 2013
[spoiler] Idag var jag själv i garaget, då Björn har en spricka i foten. Jag orkade inte göra så mycket men jag sorterade upp kåpor osv, sen rev jag ner elsystemet och började med att sätta på det nya (blev inte klar).
Det var allt som var gjort idag! // Fredrik

[/spoiler]
Update 6/5 - 2013
[spoiler]Idag har jag och Björn inte gjort så mycket, vi har satt på nya fälgarna, snackat lite om kåpor vad vi ska sätta på, vad vi ska modda och hur det ska se ut. Sen har vi letat elschema och kommit fram till att vi ska det gamla elsystemet för det var mycket enklare att förstå + att vi måste ha en ny hastighets mätare..! Inte gjort så mycket idag men ändå värt en liten update.

[/spoiler]
Update 14/5 - 2013
[spoiler]Förlåt att vi inte har uppdaterat på länge men vi har inte haft tid osv.. Men i alla fall här kommer en liten update! för några dagars sen startade den inte.. och den hade skjutit tändstiftet, så vi köpte ett nytt tändstift och så har vi även köpt ett nytt avgasrör också! Men i alla fall när vi hade satt på tändstiftet och röret så startade den ändå inte! så vi började plocka ner lite grejer och så kollade vi i cylindern och då visade det sig att kolven var typ "sprucken" så vi böt kolven och då startade den!

tack och hej leverkaka!
[/spoiler]