Hej, är lite trött på min audi så funderar på något nytt, har ni några tips? Krav är att det är lättmekat och inte allt för klent alltså ingen volvo. Bensin eller Diesel kvaliten ska vara hög och välvårdad helst ingen rost
Då får du en modern och grym bil med fantastisk motor. Underbart ljud i dom ^^ 230 hästar rak sexa.
Miltalet är ingen fara för en sånn bmw, dom brukar kännas som nya även efter måååånga mil.
kanske inte exakt vad du tänkt dig..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
kolla på saab 95, dom har gått ner i pris nu och det är riktigt schysta bilar så man får mycket bil för pengarna
det man ska kolla på dom är om turbon är bytt, så vanligt fel att biltema har börjat sälja original turbos till dom
vi har haft två stycken i familjen och båda har funkat klockrent, varit sköna att åka i och gått riktigt bra
streamjr skrev:kolla på saab 95, dom har gått ner i pris nu och det är riktigt schysta bilar så man får mycket bil för pengarna
det man ska kolla på dom är om turbon är bytt, så vanligt fel att biltema har börjat sälja original turbos till dom
vi har haft två stycken i familjen och båda har funkat klockrent, varit sköna att åka i och gått riktigt bra
Funderar faktist på en saab ibland riktigt goa att åka i osv men eftersom alla hatar saab inkl jag igentligen måste det ju vara några antal fel. Ingen aning om kvaliten men man hör ju dåligt men det är ju lätt o klaga när man är avundsjuk med. Det jag dock vet är att automatlådan är totalt värdelös
streamjr skrev:kolla på saab 95, dom har gått ner i pris nu och det är riktigt schysta bilar så man får mycket bil för pengarna
Inte för att vara sådan, men det finns inte turbo i saab 95, men däremot i 9-5.