AM6 med Ducati tändning

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Användarens profilbild
NiXon
Elmoped

AM6 med Ducati tändning

Inlägg av NiXon »

hej, jag försöker leta rätt på en ny motor till moppen och hittar ingen vettig till bra pris... har lagt upp annons i köp och sälj här, letat på blocket och laga.se som en galning och hittar ingenting!
Har nån av et någon en att sälja, eller känner någon som har, eller vet vart jag kan få tag på en för runt 1000 utan förgasare?
tack på förhand.
XxXD4dyXxX
Elmoped

Re: AM6 med Ducati tändning

Inlägg av XxXD4dyXxX »

NiXon skrev:hej, jag försöker leta rätt på en ny motor till moppen och hittar ingen vettig till bra pris... har lagt upp annons i köp och sälj här, letat på blocket och laga.se som en galning och hittar ingenting!
Har nån av et någon en att sälja, eller känner någon som har, eller vet vart jag kan få tag på en för runt 1000 utan förgasare?
tack på förhand.
http://www.blocket.se/alvsborg/AM6_moto ... m?ca=4&w=3

utan förgasare 1000kr
XxXD4dyXxX
Elmoped

Re: AM6 med Ducati tändning

Inlägg av XxXD4dyXxX »

NiXon skrev:hej, jag försöker leta rätt på en ny motor till moppen och hittar ingen vettig till bra pris... har lagt upp annons i köp och sälj här, letat på blocket och laga.se som en galning och hittar ingenting!
tack på förhand.
http://www.blocket.se/alvsborg/AM6_moto ... m?ca=4&w=3

utan förgasare 1000kr
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Felpost, använd annonseringsdelen på sidan.

Låser.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Låst