Jailbreak problem till iPad 2

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Alyzzzer
Kinaraket

Jailbreak problem till iPad 2

Inlägg av Alyzzzer »

Tjena!

Skulle jailbreaka min iPad 2 som har iOS 6.1.3 hade tänkt att jailbreaka den med redsnow men när jag trycker jailbreak står det redsnow sluta fungera...:/ och det stängs av!:(

Nån som har nåt tips för att lösa detta eller har nåt annat jailbreak förslag för iOS 6.1.3.

Mvh alyzzzer
Användarens profilbild
Rydholms
Svårstartad skrothög

Inlägg av Rydholms »

Kör du programmet som administratör?

jag brukade använda: http://greenpois0n.com/downloads/

Btw, tror inte det finns Jailbreak till 6.1.3 än, eller?
Har även läst att de varnar folk för att 6.1.3 inte är säkert att jailbreaka..
Senast redigerad av Rydholms den 26 mars 2013, 22:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moliki »

har du itunes på datorn?
Fortitude

Bild
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

asså jag har gjort allt man ska.. kört som admin, xp sp3 , ändra till cpu 1 osv inget funkar :/

na du kan ha rätt... men kan man nedgradera sin firmware? eller nån som vet när ny jailbreak kommer till 6.1.3? :)
Axelito
Svårstartad skrothög

Inlägg av Axelito »

Det finns tyvärr inte något jailbreak till din ipad nu då apple patchade alla jailbreaks med 6.1.3 . Men vänta ett tag så kommer det nog ett :)
Du kan kanske nedgradera om du har shsh blobs från tidigare programvaror från din ipad på datorn. Om du inte har det så går det tyvärr inte.
-Ludix one
Om ni behöver hjälp med iPhones, iPads och jailbreakning, Tveka inte att fråga! :)
Bild
Geggkulan2
Svårstartad skrothög

Inlägg av Geggkulan2 »

Finns ingen jailbreak till det, Det du kan göra är att "nergradera"?? till en senare version
CH Racing 50 WSM. [Helt renoverad.]
Skriv svar