Blir bra tycker du ska byta till nudebar också :) Sen röstar jag nog på färgen vit med svart sadel! (Gör alla inlägg i första inlägget, du klickar bara "ändra" på ditt första inlägg så forsätter du lägga in där. Välkommen till forumet!)
YamahaMarcus skrev:Blir bra tycker du ska byta till nudebar också Sen röstar jag nog på färgen vit med svart sadel! (Gör alla inlägg i första inlägget, du klickar bara "ändra" på ditt första inlägg så forsätter du lägga in där. Välkommen till forumet!)
Är tyvärr lite för lång för nudebar annars hade jag lätt gjort det! Nästa inlägg gör jag i första, är helt ny här så har inte lärt mig så mycket än
Som sagt, nudebar gör sjukt mycket. Om du är för lång för det så kan du köpa biltemas höga crosstyre, har haft endel långa typer som kört min roxx med det styret, och det var då inga problem för dom
Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Som sagt, nudebar gör sjukt mycket. Om du är för lång för det så kan du köpa biltemas höga crosstyre, har haft endel långa typer som kört min roxx med det styret, och det var då inga problem för dom
Har funderat på att köpa det styret men det ser ju helt klart inte lika snyggt ut som ett lågt styre... Men det kanske blir bra ändå, ska fundera på saken
Har funderat på att köpa det styret men det ser ju helt klart inte lika snyggt ut som ett lågt styre... Men det kanske blir bra ändå, ska fundera på saken
Det har du rätt i, är inte särskilt snyggt, men fortfarande 10x snyggare än att ha original
Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!