Derbis strypta tändsystem med Ducati-CDI stryper på 10 000rpm. Inte 8000.Kalletheboy skrev: Nej jag har inte bytt munstycke, har en kompis som kab köra utan o de funkar bra, men han har dock ostrypt cdi. Tänkte att de behöcs för att effekten kommmer vid 7, 5 k varv och då botde de va ganska logiskt att man måste ha ostrypt eftersom min stryper vid 8 l.
Har en kompis med 74 munstycke, skulle det funka?CaToXXo skrev:Derbis strypta tändsystem med Ducati-CDI stryper på 10 000rpm. Inte 8000.Kalletheboy skrev: Nej jag har inte bytt munstycke, har en kompis som kab köra utan o de funkar bra, men han har dock ostrypt cdi. Tänkte att de behöcs för att effekten kommmer vid 7, 5 k varv och då botde de va ganska logiskt att man måste ha ostrypt eftersom min stryper vid 8 l.
Byt munstycke så kommer den gå bra.
skriv vad du har i orginalmunstycke!! bara för att din kompis har de kan du ha en helt annan storlek i orginal munsyckeKalletheboy skrev:Har en kompis med 74 munstycke, skulle det funka?CaToXXo skrev:Derbis strypta tändsystem med Ducati-CDI stryper på 10 000rpm. Inte 8000.Kalletheboy skrev: Nej jag har inte bytt munstycke, har en kompis som kab köra utan o de funkar bra, men han har dock ostrypt cdi. Tänkte att de behöcs för att effekten kommmer vid 7, 5 k varv och då botde de va ganska logiskt att man måste ha ostrypt eftersom min stryper vid 8 l.
Jag har 63 på som är original. Menade att han har ett extra munstycke hemma liggandes som är 74.suzukiwheelier skrev:skriv vad du har i orginalmunstycke!! bara för att din kompis har de kan du ha en helt annan storlek i orginal munsyckeKalletheboy skrev:Har en kompis med 74 munstycke, skulle det funka?CaToXXo skrev: Derbis strypta tändsystem med Ducati-CDI stryper på 10 000rpm. Inte 8000.
Testa 74 då, stiftet ska som sagt vara oboy bruntKalletheboy skrev:Jag har 63 på som är original. Menade att han har ett extra munstycke hemma liggandes som är 74.suzukiwheelier skrev:skriv vad du har i orginalmunstycke!! bara för att din kompis har de kan du ha en helt annan storlek i orginal munsyckeKalletheboy skrev: Har en kompis med 74 munstycke, skulle det funka?