Sida 1 av 1
A-traktor med varvtalsregulator
Postat: 31 januari 2013, 12:30
av TheMidnightRider
Är det stor chans att åka dit med varvtalsregulator och en svets-spärrad enkellåda om man kör helt lagligt och håller sina 30 ?
Postat: 31 januari 2013, 12:59
av tacopaj
göm knappen väl

men om snuten får för sig att kiak under så är du körd haha
Postat: 31 januari 2013, 14:25
av Älg
Nej det är ju inte lika stor chans att bli stannad om man kör helt lagligt i trafiken än om man kör som en idiot.. Jag kör dubbla lådor med fyran på bakre (blir som enkellåda) och varvreg. Funkar fint. Har inte blivit stannad än och har haft snuten bakom mig och dom har sett mig många gånger. Men om jag var du skulle jag haft dubbla med fyran på bakre och cronerspärr. Ska själv göra en cronerspärr i helgen på min bakre.
Postat: 31 januari 2013, 15:37
av ZX
Nej det är det inte, men du kommer att åka dit om dom testar den eller bara kollar under den.
Postat: 31 januari 2013, 16:10
av draken
en regel för alla Epa raggers enligt mej är att sänka den så att du inte får in skon mellan hjulet och skärmen. då kan dom inte sticka under hövve å gojjsa.
Postat: 1 februari 2013, 18:54
av zajkowski
Fast inte lönt och sänka fordonet så lågt som personen över mig skriver.
Är det en kunnig polis så HÖR denne att den går på för lågt varvtal.
Postat: 1 februari 2013, 19:35
av draken
zajkowski skrev:Fast inte lönt och sänka fordonet så lågt som personen över mig skriver.
Är det en kunnig polis så HÖR denne att den går på för lågt varvtal.
ja kanske det. men man kan ställa så den slutar varva på 5k varv. vilket jag har för mig att man inte ska kunna varva mer än. då ställer man så också kan man växla ned bakaxeln/växellådan lite så går den saktare men säkrare att inte åka fast