stunt 4 life skrev:häj. jag tänkte förfalska mitt ID-kort och undrar om ni tror det kommer funka. kan förklara om hur ja tänkte göra.
jag tar kortet å typ klickar ut T.ex 7an i 1997. och sätter dit en 5a. alltså jag tar typ en kniv å skär i en fyrkant som jag mätt ut exakt hur mycket jag ska skära så den passar. sen så kollar jag så det sitter rakt och drar lite med ett strykhjärn så det smälter ihop lite.
fattaru? å ni måste inte hålla på å säga att jag måste vänta tills ja fyller 18... sånt onödigt snavk undanbes
Jönköping skrev:Brukar gå att köpa ändå. frågar dem om leg så letar du i fickan och bara helvete jag glömde det, de är lungt eller? funkar all the time
redan testat kärringen sa bara att ja skulle gå därifrån om jag inte kunde visa information
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Jönköping skrev:Brukar gå att köpa ändå. frågar dem om leg så letar du i fickan och bara helvete jag glömde det, de är lungt eller? funkar all the time
redan testat kärringen sa bara att ja skulle gå därifrån om jag inte kunde visa information
vart är det du försöker komma in utan leg? vilken är din ålder nu?
personligen tycker jag att det är puckat för åldergränsen finns av en orsak
vart är det du försöker komma in utan leg? vilken är din ålder nu?
personligen tycker jag att det är puckat för åldergränsen finns av en orsak
macken.
stunt 4 life skrev:
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Jag har ett falsklegg skit enkelt att fixa. Finns mallar på Flashback som du sedan då får skriva in namn, uppgifter och lägga in en bild på dig själv. Skriva ut de är den svårare biten men jag har gjort så att jag skrev ut de med lite tjockare papper och sedan tog ett vanligt vitt kort, samma storlek och tjocklek som ett kreditkort och satte dubbelhäftande tejp och sen smacka på pappret bara. Sen gick jag till Clas ohlsson och köpte lamineringspapper så var de klart.
Skulle aldrig göra ett leg för falskning av körkort med mera för så klart att polisen skulle se att de är ett falskt men än så länge så har varenda turk gått på de, (ca 10 st).
Felux skrev:Jag har ett falsklegg skit enkelt att fixa. Finns mallar på Flashback som du sedan då får skriva in namn, uppgifter och lägga in en bild på dig själv. Skriva ut de är den svårare biten men jag har gjort så att jag skrev ut de med lite tjockare papper och sedan tog ett vanligt vitt kort, samma storlek och tjocklek som ett kreditkort och satte dubbelhäftande tejp och sen smacka på pappret bara. Sen gick jag till Clas ohlsson och köpte lamineringspapper så var de klart.
Skulle aldrig göra ett leg för falskning av körkort med mera för så klart att polisen skulle se att de är ett falskt men än så länge så har varenda turk gått på de, (ca 10 st).
jobbigt...
eller så tar jag kortet å typ klickar ut T.ex 7an i 1997. och sätter dit en 5a. alltså jag tar typ en kniv å skär i en fyrkant som jag mätt ut exakt hur mycket jag ska skära så den passar. sen så kollar jag så det sitter rakt och drar lite med ett strykhjärn så det smälter ihop lite.
stunt 4 life skrev: