ID-kort

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

ID-kort

Inlägg av stunt 4 life »

det var inget. blir inget va det.
Senast redigerad av stunt 4 life den 12 januari 2013, 22:27, redigerad totalt 2 gång.
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög

Re: ID-kort

Inlägg av Baszs »

stunt 4 life skrev:häj. jag tänkte förfalska mitt ID-kort och undrar om ni tror det kommer funka. kan förklara om hur ja tänkte göra.
jag tar kortet å typ klickar ut T.ex 7an i 1997. och sätter dit en 5a. alltså jag tar typ en kniv å skär i en fyrkant som jag mätt ut exakt hur mycket jag ska skära så den passar. sen så kollar jag så det sitter rakt och drar lite med ett strykhjärn så det smälter ihop lite.

fattaru? å ni måste inte hålla på å säga att jag måste vänta tills ja fyller 18... sånt onödigt snavk undanbes
Testa, men tveksamt.. :?
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

ID-kort

Inlägg av stunt 4 life »

det var inget. blir inget av det
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Brukar gå att köpa ändå. frågar dem om leg så letar du i fickan och bara helvete jag glömde det, de är lungt eller? funkar all the time :D
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Jönköping skrev:Brukar gå att köpa ändå. frågar dem om leg så letar du i fickan och bara helvete jag glömde det, de är lungt eller? funkar all the time :D
redan testat ;) kärringen sa bara att ja skulle gå därifrån om jag inte kunde visa information
stunt 4 life skrev:

Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR

Inlägg av Macko96 »

stunt 4 life skrev:
Jönköping skrev:Brukar gå att köpa ändå. frågar dem om leg så letar du i fickan och bara helvete jag glömde det, de är lungt eller? funkar all the time :D
redan testat ;) kärringen sa bara att ja skulle gå därifrån om jag inte kunde visa information
vart är det du försöker komma in utan leg? vilken är din ålder nu?

personligen tycker jag att det är puckat för åldergränsen finns av en orsak
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Macko96 skrev:
stunt 4 life skrev:

macken.
stunt 4 life skrev:

Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög

Inlägg av Tobbe96 »

stunt 4 life skrev:
Macko96 skrev:
stunt 4 life skrev: redan testat ;) kärringen sa bara att ja skulle gå därifrån om jag inte kunde visa information

macken.
Om det är cigg eller snus då vill köpa så gå bara till första bästa "invandrar" affär :)
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Tobbe96 skrev:
stunt 4 life skrev:
Macko96 skrev: vart är det du försöker komma in utan leg? vilken är din ålder nu?

macken.
Om det är cigg eller snus då vill köpa så gå bara till första bästa "invandrar" affär :)
dock har vi ingen sådan ;) har en lodig butik men den gick det inte å köpa på. så ska fixa lite med mitt id så kan ja nog köpa! :)
stunt 4 life skrev:

Användarens profilbild
Felux
Elmoped

Inlägg av Felux »

Jag har ett falsklegg skit enkelt att fixa. Finns mallar på Flashback som du sedan då får skriva in namn, uppgifter och lägga in en bild på dig själv. Skriva ut de är den svårare biten men jag har gjort så att jag skrev ut de med lite tjockare papper och sedan tog ett vanligt vitt kort, samma storlek och tjocklek som ett kreditkort och satte dubbelhäftande tejp och sen smacka på pappret bara. Sen gick jag till Clas ohlsson och köpte lamineringspapper så var de klart.

Skulle aldrig göra ett leg för falskning av körkort med mera för så klart att polisen skulle se att de är ett falskt men än så länge så har varenda turk gått på de, (ca 10 st).
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Felux skrev:Jag har ett falsklegg skit enkelt att fixa. Finns mallar på Flashback som du sedan då får skriva in namn, uppgifter och lägga in en bild på dig själv. Skriva ut de är den svårare biten men jag har gjort så att jag skrev ut de med lite tjockare papper och sedan tog ett vanligt vitt kort, samma storlek och tjocklek som ett kreditkort och satte dubbelhäftande tejp och sen smacka på pappret bara. Sen gick jag till Clas ohlsson och köpte lamineringspapper så var de klart.

Skulle aldrig göra ett leg för falskning av körkort med mera för så klart att polisen skulle se att de är ett falskt men än så länge så har varenda turk gått på de, (ca 10 st).
jobbigt...

eller så tar jag kortet å typ klickar ut T.ex 7an i 1997. och sätter dit en 5a. alltså jag tar typ en kniv å skär i en fyrkant som jag mätt ut exakt hur mycket jag ska skära så den passar. sen så kollar jag så det sitter rakt och drar lite med ett strykhjärn så det smälter ihop lite.
stunt 4 life skrev:

Skriv svar