Sen undrar jag oxxå vad man ska ha för bestyckning och vilken förgasare man ska ha?
hade orginal förgasare med orginal bestyckning därför den skar...

Bättre bottendrag blir det med större förgasare om jag inte har felMalossi skrev:Nållager borde ligga under "vevparti tillbehör"...nittro156 skrev:hittar ínget nållager någonstans kan någon hjälpa mig hitta de`?:)
Du lär tjäna lite i toppfart om du kör med större förgasare funkar också att bara byta munstycke men det optimala är nog ny förgasare
Bättre botten med liten förgasare, bättre topp med storgileraN skrev:Bättre bottendrag blir det med större förgasare om jag inte har felMalossi skrev:Nållager borde ligga under "vevparti tillbehör"...nittro156 skrev:hittar ínget nållager någonstans kan någon hjälpa mig hitta de`?:)
Du lär tjäna lite i toppfart om du kör med större förgasare funkar också att bara byta munstycke men det optimala är nog ny förgasare
Lättare sagt ja.doggen96 skrev:Bättre botten med liten förgasare, bättre topp med storgileraN skrev:Bättre bottendrag blir det med större förgasare om jag inte har felMalossi skrev: Nållager borde ligga under "vevparti tillbehör"...