undrar hur många här på twostroke som kör trimmat eller original!

kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
crossmoped;)StigrareN^ skrev:Dra V-ringen dom kmr aldrig att märka detPulze skrev:hade trimmat med en gång om inte föreldrarna var så emot trimmning :/ blir att övertala dom
drev har jag tänkt men plugg kommer dom märkaalb1n skrev:andra drev/ urpluggat?Pulze skrev:crossmoped;)StigrareN^ skrev: Dra V-ringen dom kmr aldrig att märka det
Pulze skrev:drev har jag tänkt men plugg kommer dom märkaalb1n skrev:andra drev/ urpluggat?Pulze skrev: crossmoped;)
De e rätt!, Klart alla föräldrar vill att man ska puttra omkring i 30km/h.. men vem fan för de? Själv har man haft en pappa som trimma sina moppar så han kan inte säga så jävla mycket om att det inte är så bra när han har gjort de själv. Som tur är att jag aldrig har mött på polisen men men alla är fortfarande inte så glada när en moppe blåser förbi på vägarna.. Men man lever bara engång så varför mesa å kö original?mickeidiket skrev:Inte jag heller, Morsan ville att jag skulle köra original, då sa jag att jag hellre går!HondaPojkeN skrev:Har aldrig haft kommer aldrig ha en ORIGINAL moppe jävel.
Här på TSR äter vi vad som helstFreZz skrev:det som finns närmast
Loka, Cola, vanligt vatten, 2 takts olja, fanta och sprite
och det som äts är väll
Pizza, små godis och lite sånt typ
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.