passar b*gläppen?

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm

kommer den passa?

ja, 100% säker
10
42%
nej, 100% säker
7
29%
nej, 100% säker
7
29%

Antal röster: 24

MrMeatball
Elmoped

passar b*gläppen?

Inlägg av MrMeatball »

jag har en Derbi drd racing 07 och jag har tappat bort stänklappen som sitter i bak, och ska nu köpa en ny.
men eftersom jag inte hittar någon från en drd, så undrar jag: tror ni att en som har suttit på en "vanlig" Derbi Senda passar? eller är den något speciellt med den som sitter på drd'n?
tacksam för svar :)
Har du ett bakverk?
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av byYn »

Sökte igenom easyparts och hittade denna:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ender.html
Borde vara rätt.
Bild
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

ee du sry jag rösta nej... innan jag läste såg jag rubriken och röstade. men den borde passa skit bra men skit i att beställa, snyggare utan! :)
MrMeatball
Elmoped

Inlägg av MrMeatball »

Alyzzzer skrev:ee du sry jag rösta nej... innan jag läste såg jag rubriken och röstade. men den borde passa skit bra men skit i att beställa, snyggare utan! :)
jag vet, men jag ska ha den på sen när jag säljer mopeden, annars kommer köparen vilja pruta för det, även fast dom tycker det är snyggare med inflyttad ;)

och föresten, hur fäster ni era plåt i hjulhuset? jag har borrat ett hål i plasten och satte en bult genom plåten. borde finnas ett bättre sätt?
Har du ett bakverk?
Användarens profilbild
tobberobbe
Elmoped

Inlägg av tobberobbe »

MrMeatball skrev:
Alyzzzer skrev:ee du sry jag rösta nej... innan jag läste såg jag rubriken och röstade. men den borde passa skit bra men skit i att beställa, snyggare utan! :)
jag vet, men jag ska ha den på sen när jag säljer mopeden, annars kommer köparen vilja pruta för det, även fast dom tycker det är snyggare med inflyttad ;)

och föresten, hur fäster ni era plåt i hjulhuset? jag har borrat ett hål i plasten och satte en bult genom plåten. borde finnas ett bättre sätt?
Tog bara två buntband och drog igenom vardera hål och ut till ramen. Funkar perfekt och ser inte tattigt ut.
Skriv svar