men eftersom jag inte hittar någon från en drd, så undrar jag: tror ni att en som har suttit på en "vanlig" Derbi Senda passar? eller är den något speciellt med den som sitter på drd'n?
tacksam för svar

jag vet, men jag ska ha den på sen när jag säljer mopeden, annars kommer köparen vilja pruta för det, även fast dom tycker det är snyggare med inflyttadAlyzzzer skrev:ee du sry jag rösta nej... innan jag läste såg jag rubriken och röstade. men den borde passa skit bra men skit i att beställa, snyggare utan!
Tog bara två buntband och drog igenom vardera hål och ut till ramen. Funkar perfekt och ser inte tattigt ut.MrMeatball skrev:jag vet, men jag ska ha den på sen när jag säljer mopeden, annars kommer köparen vilja pruta för det, även fast dom tycker det är snyggare med inflyttadAlyzzzer skrev:ee du sry jag rösta nej... innan jag läste såg jag rubriken och röstade. men den borde passa skit bra men skit i att beställa, snyggare utan!
och föresten, hur fäster ni era plåt i hjulhuset? jag har borrat ett hål i plasten och satte en bult genom plåten. borde finnas ett bättre sätt?