Alyzzzer skrev:nej absolut inte. hur ofta får du stenskott på händerna... fulr som F** med
det är dock inte till för att skydda mot stenskott utan att skydda händerna från att mosas när man kör offroad och så får man inte lika kallt om händerna
Alyzzzer skrev:nej absolut inte. hur ofta får du stenskott på händerna... fulr som F** med
Stenskott, skojar du eller?
Nej men själv tycker jag inte att det är snyggt
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Dom simpla plasthandskydd som brukar kallas musöron skyddar i stort sett bara mot fartvind och regn, men det gör rätt stor skillnad för hur bra händerna tål körning i kyla eller regn. Har inga på moppen nu, men börjar jag använda moppen mer än sporadiskt under vinterhalvåret ska dom garanterat monteras.
Crosskydden som är mer avsedda för att skydda händerna från fysiskt våld är nog sämre skydd mot vädret, men visst är dom säkert bra att ha nån gång.
Snyggt eller inte? Whatever. Jag använder min moped, jag står inte och tittar på den i ett varmt och gosigt garage. Grejerna ska fungera!
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Erik_ skrev:Dom simpla plasthandskydd som brukar kallas musöron skyddar i stort sett bara mot fartvind och regn, men det gör rätt stor skillnad för hur bra händerna tål körning i kyla eller regn. Har inga på moppen nu, men börjar jag använda moppen mer än sporadiskt under vinterhalvåret ska dom garanterat monteras.
Crosskydden som är mer avsedda för att skydda händerna från fysiskt våld är nog sämre skydd mot vädret, men visst är dom säkert bra att ha nån gång.
Snyggt eller inte? Whatever. Jag använder min moped, jag står inte och tittar på den i ett varmt och gosigt garage. Grejerna ska fungera!
Håller med! (fast det skadar ju inte om det är snyggt...)
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!