Beror på vad du är ute efterBigmahn1337 skrev:Tack för svar!nej jag ska prova! Men va skulle du rekommendera för rör annars om jag ska byta till något annat?
lika bra o behålla zx röret iså fallBigmahn1337 skrev:Oj! Är ute efter ax mest då jag ska börja strunta när snön försvinner
Pro Replica har en hyffsat bra axx men jättebra toppfart!Bigmahn1337 skrev:Ah jo de är hyfsat axx i de men de är ju inte de bästa på topp pga dem låga varven..men har exempelvis s6 PRO rep bättre topp isåfall?.. Du som har de
![]()
.. Har liten erfarenhet av sådan här trimning
Malossi Fly Clutch !Bigmahn1337 skrev:Ja jo jag körde men s6 pro rep innan på neosen fast med orgcylle.. Men de var ratt bra drag ändå![]()
Tack för svaren!
Vet ni någon koppling som lämpat sig bra för stunt? Är dr pulley så bra som den verkar?
Eller ska jag kolla i nån annan tråd?
det är inte ett måste men om du vill o har cash så varför inte?Bigmahn1337 skrev:Okej fett![]()
Bör jag byta upp variatorn med?
det behöver inte alltid va detBigmahn1337 skrev:Okej! De blir nog de framåt våren![]()
Men om jag får va tjatig, så har jag en till rör fråga! Är malossi rören något o ha eller funkar dom bara till just dom cylindrarna dom är portade till
Menar
Mhr team rör till team cylindern
O mhr replika till rep cylindern?
jo det är santchrillez skrev:Mhr rören är inget att funderar påblir lite väl och onödigt dyrt.
yes! Zx eller xpro om du vill ha axx men Pro Replica om du vill ha axx o toppBigmahn1337 skrev:Yes!
Men tillbaka till sak, så ni rekommenderar malossi fly koppling polini variator och zx xpro eller s6 PRO rep
pro Replica då den är billigare och har samma effekt som ProBigmahn1337 skrev:Blir nog stage 6!! Men pro rep eller pro?
du kan ju göra de då du har lagt tråden i motorfrågor såBigmahn1337 skrev:Okej tack!kan man ställa mer frågor eller är man dryg då? Haha
kör på midrace eller sport ifall du vill använda de röret,Bigmahn1337 skrev:Tackar! Den första var mycket lockande!
Vet du något om mk sp setup? Går den bra?
Självklart inte lika bra som pr eftersom den har både mindre komp o varvtal, men vet du något om den/om du har testat den?
Körde mk pr hyper innan om du ville veta de
Menar du Stage 6 Sport Pro?Bigmahn1337 skrev:Jag tänkte mer på sp cylindern! Om du vet hur en setup med sp cylindern går?![]()
Tack för svar btw