Har en polare som har en 740 som är kapad. Det sitter enkellåda och det är lite att lackera och eventuellt bygga ett flak eftersom det är en stor bagagelucka istället.
Värt att köpa för 14 000 kronor?
Obs. rak i plåten men lite spackel och lackeringsjobb
Besiktigad
Senast redigerad av moppenissen96 den 13 december 2012, 18:36, redigerad totalt 1 gånger.
FreZz skrev:har för mig att det inte går att komma igenom med enkel låda?
Den är ju redan bestikad så då spelar det ingen roll förutom om flygande besiktning tar honom på det.. Men har man a-traktor så tar nästan alla den risken istället för att köra med dubbla som ligger i 30 på 5000 varv lagligt.
Ja lätt värt det, köp den. Hade ja köpt den hade ja nog inte byggt flak men de avgör ju du
har ingen erfarenhet av a-traktor men min kompis hade en 740 kapad.
om dina föräldrar inte betalar bensin åt dig så kommer det svida i plånkan, en full tank går på 900kr och det kör du slut på en helg.
OBS detta är vad min kompis sa då, hata mig inte om jag har helt fel <3
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Är den bessad & ska du bara åka 4-5 kvällar i månadens så varför inte? Du behöver ju liksom inte ligga och trycka 80-90 på 70 vägar, räcker fint och hålla 40-50 på fyran, så kommer du ner i soppaförbrukningen lite.
siiimooon skrev:Nej, köp inte, dom är fula och äckliga.
Säger moppepojken som inte vet nånting. Du har ingen aning om hur den ser ut så hur fan kan ens påstå det? Det är trots allt en 740, de är ofta helt okej. Hade de varit duett då hade du kunnat säga som du gjort. (Finns inte många fina duetter).
Med tanke på priset, så förväntar ja mig inte att den ska va världens finaste traktor, men inte världens vrak heller.
Det är TYST, Det är SORG, Det är HELSINGBORG!
zajkowski skrev:Är den bessad & ska du bara åka 4-5 kvällar i månadens så varför inte? Du behöver ju liksom inte ligga och trycka 80-90 på 70 vägar, räcker fint och hålla 40-50 på fyran, så kommer du ner i soppaförbrukningen lite.
Säger moppepojken som inte vet nånting. Du har ingen aning om hur den ser ut så hur fan kan ens påstå det? Det är trots allt en 740, de är ofta helt okej. Hade de varit duett då hade du kunnat säga som du gjort. (Finns inte många fina duetter).
Med tanke på priset, så förväntar ja mig inte att den ska va världens finaste traktor, men inte världens vrak heller.
Haha, jag kör BIL.. Och alla, och då menar jag alla kapade 740 a-traktorer är fula.
zajkowski skrev:Är den bessad & ska du bara åka 4-5 kvällar i månadens så varför inte? Du behöver ju liksom inte ligga och trycka 80-90 på 70 vägar, räcker fint och hålla 40-50 på fyran, så kommer du ner i soppaförbrukningen lite.
Haha, jag kör BIL.. Och alla, och då menar jag alla kapade 740 a-traktorer är fula.
Snacka du som inte vet, jaja
EDIT:
hoppas verkligen inte du kör "saab"
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
siiimooon skrev:
Snacka du som inte vet, jaja
EDIT:
hoppas verkligen inte du kör "saab"
Kan garantera dig att den är ful.
Nee, Volvo..
Inte för att låta elak, du kör volvo och resonerar att dem är fula utan att du vet hur dem ser ut?
Men varför ska man ha världens finaste traktor om man ska köra typ en gång i veckan?
Tycker att man lika bra kan köpa moppe, drar ju ingenting emot en bil och det lär ju vara minst lika kul som en laglig atraktor.
Haha, nej det är dem inte. Kan lova dig att de finns fler snygga kapade 740s än fula, eller inte snygga men åtminstone inte risiga/skrot med andra ord: helt okej. Garanterat.
EDIT
Så du håller inte med ordspårket "Hellre sist än saab"?
(och, nej jag är inte 15 om du tror de).
Senast redigerad av zajkowski den 13 december 2012, 22:44, redigerad totalt 1 gånger.
Ingen bryr sig nog helt ärligt om era åsikter om vad som är snyggt och fult.
siiimooon skrev:En kapad 740 är ful hur man än gör, okapad ser dom såklart okej ut med bara lite puts.
Tycker att man lika bra kan köpa moppe, drar ju ingenting emot en bil och det lär ju vara minst lika kul som en laglig atraktor.
Haha, nej det är dem inte. Kan lova dig att de finns fler snygga kapade 740s än fula, eller inte snygga men åtminstone inte risiga/skrot med andra ord: helt okej. Garanterat.
EDIT
Så du håller inte med ordspårket "Hellre sist än saab"?
Det kanske man tycker när man är 15..
Nja, finns Saabar som är helt okej, synd bara att Saabägarna är dumma i huvudet oftast..
YamahaMarcus skrev:Ni sitter och diskuterar om något som inte ens har med frågan att göra så håll käften och stick härifrån eller pma varandra istället för att ta det i en tråd här.
Ingen bryr sig nog helt ärligt om era åsikter om vad som är snyggt och fult.
Jag skrev att det inte är värt det, håller fortfarande fast vid det.