StigrareN^ skrev:Tjenare ska nu börja ett projekt, men problemet är att jag kan inte välja mellan rockstar och monster tema.
Så kommentera vad ni tycket
inget av dom Kör på nån stilren o clean färg istället, personligen tycker jag att energi drycker på en moppe är ganska p12igt
StigrareN^ skrev:Tjenare ska nu börja ett projekt, men problemet är att jag kan inte välja mellan rockstar och monster tema.
inget av dom Kör på nån stilren o clean färg istället, personligen tycker jag att energi drycker på en moppe är ganska p12igt
Kör på typ Full Throttle eller något annat istället.
Men om du ska köra på Monster eller Rockstar så tycker jag Rockstar, Monster är det P12igaste ever!
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
säger som DiNozzan, om du gör det cleant och inte bara trycker dit en massa dekaler och färgade dioder här och där så kan det bli bra!
tycker dock att det är allt för vanligt med monster och rockstartema.
men i dagens läge så kan det nog vara rätt svårt att göra något unikt, och om man skulle lyckas med det så har man tyvärr snabbt andra som ska göra likadant..
Menar du att han ska köra på nått annat dåligt energidrycks-tema eller "Kör på något annat, skit i energidrycks tema"?
OnT: Tycker att både Monster och Rockstar är riktigt vanligt och p12:igt, men om jag måste välja något skulle jag nog ta Rockstar.
Han ska skita i energidryckstema menade jag. Om du nu verkligen vill ha det så borde du köra på AMP tema eller något annat ovanligt. Typ full throttle eller mother.
Relentless? Vet inte hur man ska göra isf, men designen på deras burkar är sjukt snygga (drickorna är också sjukt goda).
Eller varför inte burn?
Det är TYST, Det är SORG, Det är HELSINGBORG!
Eller varför inte burn?
jag vet inte säkert men jag tror inte burn gör klistermärken och sånt för dom sponsrar ju inga sporter direkt...? Så det e nog därför och då måste man göra egna...
zajkowski skrev:Relentless? Vet inte hur man ska göra isf, men designen på deras burkar är sjukt snygga (drickorna är också sjukt goda).
Eller varför inte burn?
jag vet inte säkert men jag tror inte burn gör klistermärken och sånt för dom sponsrar ju inga sporter direkt...? Så det e nog därför och då måste man göra egna...
Kolla med coca-cola sverige! Har för mig de tar in burn till sverige!