Tack för alla svar

CaToXXo skrev:citerat från "Hebbe" här på forumet:
"Jag har AM6a i min Derbi. Du behöver bara modda det främre motorfästet, men se som sagt till att få dreven i linje, om om du sätter dit en AM6a så kommer växelpeten hamna 10-15 cm för långt fram och för att ta av tändhatten måste du plocka av tanken oxå, för man måste sätta motorn så passa högt upp för att röret ska passa, ( Jag var tvungen att skära ut bitar ur ramen för att röret skulle passa) "
Låter det fortfarande som ett alternativ så kan du ju skicka ett pm till honom, han kan säkert svara på fler frågor om det skulle vara så.
http://www.twostrokerider.se/forum/prof ... le&u=24954
Väldigt mycket jobb i onödan. Vist om han har en AM6 hemma och Derbimotorn är kass men kan ju även vara så att alla hans polare kör Drac o lurat i hans huvud att AM6 äger.potog skrev:tycker om Derbi ramen och AM6 motorn.... och vi ha allt i ett.k-skåpet skrev:Får jag fråga varför?
inte så jävla svårt att förstå
Som dina alla polare kör Derbi och lurat dig?k-skåpet skrev:Väldigt mycket jobb i onödan. Vist om han har en AM6 hemma och Derbimotorn är kass men kan ju även vara så att alla hans polare kör Drac o lurat i hans huvud att AM6 äger.potog skrev:tycker om Derbi ramen och AM6 motorn.... och vi ha allt i ett.k-skåpet skrev:Får jag fråga varför?
inte så jävla svårt att förstå