Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
jo jag tycker det är lite onödigt att köpa a-tralla. men sen vet jag inte hur lätt det är att få tag på delar till fyrhjulingarna ifall nått skulle gå sönder:/liljegrenarN skrev:Skall du bara ha fordonet i några månader så behöver de ju inte va något as dyrt tänker jag. Sen tycker jag att det känns jä*ligt onödigt att köpa en a-talla för att åka 5km varje dag i 3 månader...
I ditt fall hade jag köpt en billigare 4hjuling. 5km är inte så lång, så klä på dig ordentligt så lär de duga hur fint som helst!
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder![]()
Bensinkostnaden behöver du inte ora dig för heller tkr jag, iaf inte när det bara handlar om 5km, men skall du använda fordonen mer än bara till bussen så kan det givetvis vara värt at tänka på!![]()
jag skulle alltså köpt en 4hjuling.
Billiga i drift, går att få tag i billiga,och går stadigt på isen/snön!
PRECIS! En 70cc på din moped hade gjort 100km/h med rätt rör!drd håkan skrev:trimma?:) min kompis har en med 70cc och den axxar rätt bra och gör 65km:)FreZz skrev:dom är så jävla slö!drd håkan skrev: varför ska jag inte skaffa fyrhjuling:)?
vad klassas som billigt enligt dig?drd håkan skrev:jag ska nog köpa en Rieju drac och renovera om inte du säljer din billigt så är jag inte intreserad:(Macko96 skrev:jag har en dt50r-94 till salu! bilder finns i min signatur!
xDT50Rx skrev:Usch för eu fyrhjulingar
Om det inte är mkt snutar så köp dej en billig starkare fyrhjuling