Några grejer kan du ju skylla på att du vill hålla den fräsch och att det är slitage grejer som måste bytas
Extremare grejen som rör eller cylinder kan du ju skylla på (som många andra har skrivit) att alla dina polare har trimmat och att det känns skit tråkigt att ligga längst bak i ledet och att va sist på plats hela tiden
Eller så kör du som jag, tjata och tjata, om inte det funkar så gör du det i smyg hos en polare, säger ingenting utan låter dom få reda på det själv, men så sparar du originaldelarna, då brukar dom ta det lindrigare
Och en till grej, beroendes på hur mycket du trimmar, om det knappt är märkvärdigt, alltså att den gör typ 60-65 max och inte låter speciellt trimmad heller, så var så artig och rövslickande du bara kan om du stannar för polisen
annars är det bara att gassa på, "styla" regplåten med en spritpenna, t.ex "C" blir "O" och "3" blir "8" osv

då är det bara farligt om du stannar
