haha vart bestälde han ifrån då ??Macko96 skrev:Jag tror att det spelet kan bli rätt så bra! Det bygger på frosbite 2 (samma som bf) så jag tor att det har potential!
Men det verkar dyrt... min kompis skulle på 250kr i rabatt men när vi skulle hämta ut paketet så skulle han betala 650kr.... så 900kr för ett spel??
Gamestop i AlingsåsRickards skrev:haha vart bestälde han ifrån då ??Macko96 skrev:Jag tror att det spelet kan bli rätt så bra! Det bygger på frosbite 2 (samma som bf) så jag tor att det har potential!
Men det verkar dyrt... min kompis skulle på 250kr i rabatt men när vi skulle hämta ut paketet så skulle han betala 650kr.... så 900kr för ett spel??
okejMacko96 skrev:Gamestop i AlingsåsRickards skrev:haha vart bestälde han ifrån då ??Macko96 skrev:Jag tror att det spelet kan bli rätt så bra! Det bygger på frosbite 2 (samma som bf) så jag tor att det har potential!
Jaje men http://cdon.se/spel/need_for_speed_most ... n-20789471Jetforce_Dahlin skrev:Har det kommit ett nytt Most wanted? Mer exakt vad heter det? Nu blir jag sjukt peppad, most wanted är ju det klart bästa Need for speed-spelet som någonsin kommit.
Haha ja tycker nog så också efter som man inte kan göra sina inga bilar längre o det är ju det som är kulLaSlidur skrev:de första äger ut det nya big time!Jetforce_Dahlin skrev:Har det kommit ett nytt Most wanted? Mer exakt vad heter det? Nu blir jag sjukt peppad, most wanted är ju det klart bästa Need for speed-spelet som någonsin kommit.
hm... du kan ju ställa in kontrollerna??juckeyy skrev:Har det till PC och kan säga att det suuuuuuuuuuuuuger riktigt jävla hårt.
Kontrollerna suger balle, framförallt styrningen. Tar typ 1 sekund innan bilen reagerar på sväng och sedan håller den kvar ca 0.5 sekund efter man släppt.
Finns ingen skön känsla i spelet imo.
2/5. För att grafiken är helt okej.
Fast som jag har uppfattat det får man inte bygga egna bilar ens?DEA!! skrev:the run var ju katastrof, hur lätt som helst.
Men förhoppningsvis har dom gjort most wanted 2, för att dom insåg att most wanted var ett av dom bättre spelen och att dom med det gått tillbaka till den äldre stilen spel.
Okej tackar för tipset :)Rangad skrev:Fast som jag har uppfattat det får man inte bygga egna bilar ens?DEA!! skrev:the run var ju katastrof, hur lätt som helst.
Men förhoppningsvis har dom gjort most wanted 2, för att dom insåg att most wanted var ett av dom bättre spelen och att dom med det gått tillbaka till den äldre stilen spel.
Håller på att installera mitt nu! Kommer med feedback om 1 timme eller 2
EDIT: Helt jävla skittråkigt! Köp det inte -.-
Haha Gamestop Alingsås, köper begagnade spel för 20kr, säljer för halva nypriset xDMacko96 skrev:Gamestop i AlingsåsRickards skrev:haha vart bestälde han ifrån då ??Macko96 skrev:Jag tror att det spelet kan bli rätt så bra! Det bygger på frosbite 2 (samma som bf) så jag tor att det har potential!